Bir yanım git bir yanım kal diyordu.Sorun şu ki hangi yanımı dinleyeceğimi kestiremiyordum.Önce odanın kapısına kadar gidip sonra geri dönüyordum.Beynim bi şey üretmiyordu.
Elim kapının metaliyle bulustuğunda ne yaptığımı farkettim.Beni terkeden bi adamı dinlemeye gidiyordum. Çok garipti.
Hayatım boyunca onu sevmiştim ben. Peki ya Kamer? Onuda sevmiş miydim? Kalbim neden ikilemde kalıyorsun?
" Geleceğini biliyordum."dedi karşımdaki ses güven verir bi şekilde. Nerden biliyordu Allah aşkına?
" Ne diyeceksen de sonra defol!"
" Güneş yapma böyle.Bi anlatcaklarımı dinle beni sonra yargıla."
" Neyi dinliycem ha neyi?Ben gitme diye ağlarken nasıl arkana bakmadığını mı? Herkesin basit gördüğü ufak bi hoşlanmadır dediği aşkımı yerle bir etmeni mi anlatıcaksın? Beni parçalarken nasıl zevk aldığını mı anlatacaksın?"Bağırdığımı farkettiğimde susmayı denedim.
" Güneş isteyerek ayrılmadım ben . Seni hiç bırakabilir miyim ben? "
" Neden terkettin beni o zaman?"sesim daha yenikinin aksine çok fazla hayal kırıklığı içeriyordu.
"O adam...Kamer...Psikopat o adam.Güneş o adam deli.Beni tehdit etti.Seni bırakmam için bana neler yaptı.En sonunda sana zarar vereceğini söyledi. Ben yapamadım. Bu ihtimali göze alamadım. Sana zarar gelmesine dayanamazdım."
" Neden döndün o zaman? "
" Özledim. Seni görmek istedim.O adamla beraber olduğunu görünce çok kötü oldum . Güneş lütfen daha fazla o adamın yanında durma.Sana zarar vermesinden korkuyorum.Ruh hastasının teki o."
" Sana nasıl inanırım?"Ağlamaya başlamıştım. Niye böyle oluyodu? Ne yapacağımı kestirememek en zoruydu.
" İnanmalısın Güneş. "
Arkamı dönüp yürümeye başladım. Konuşmalarını dinlemiyordum. Çünkü Kamerden şüphe etmeye başlamıştım. Kamer etrafındaki erkekleri uzaklaştırdım demişti. O zaman...O zaman Oğuz'u da mı uzaklaştırmıştı.İnanmıyorum sana Kamer!
" * " * " * " * " * " * " * " * "
İki part olduğu halde kısa. Sağlık olsun.1,9K olmuşuz.Okuyan gözleriniz dert görmesin.Hepinize teşekkür ederim.
Yorum ve oylarınızı bekliyorummmm....♡