(Natalies POV)
Jag vaknade och öppnade mina ögon långsamt. Jag kände en skön värme. Jag flyttade mitt huvud långsamt och där bredvid mig låg Martinus?(Martinus POV) *igår natt*
Jag vaknade av att någon skakade på mig lite lätt. Jag satte mig upp och där stod Marcus.
- Kan inte du och hon bli ihop igen?
- Hon vill inte?
- Men kan inte du sova hos henne då?
- Vart ska du sova?
- här
- mm okej , godnatt
- godnatt.(Natalies POV) *Nu*
Jag satte mig upp men sedan la jag mig ner igen. Jag gillade känslan att vara nära honom och kunna känna hans lukt.
Jag kände ett par armar som lades över mig i ett grepp och sedan drog mig närmare Martinus.
-Godmorgon, sa han med sin hesa morgonröst och gosade in sitt huvud i mitt hår. Jag svarade med ett enkelt godmorgon. Jag vände mig om så att mitt ansikte var mittemot hans. Vi kollade in i varandras ögon. Han kom närmare mig så att våra pannor samt näs tippar rörde varandra. Han flyttade sig ännu närmre så att dem centimeterna som var kvar försvann när han masserade våra läppar försiktigt. Han avslutade kyssen och kollade på mig och jag kunde inte rå för det men jag gav han ett leende. Han gjorde detsamma innan han ställde sig upp tog på sig och gick.(Martinus POV)
Jag gick ner med ett stort leende på mina läppar och mötte Marcus som gjorde frukost till sig själv.
- Varför ler du så mycket?
- Vi kysstes sa jag väldigt nöjt
- blev ni ihop? Sa han väldigt exalterad
- nej
- jag har en plan!
- okej berätta!(Natalies POV)
Martinus
Martinus:
Snälla Natalie HJÄLPJag:
VAD HAR HÄNT MARTINUS.
VART SKA JAG KOMMA
BERÄTTA
HALLLÅ
JAG ÄR RÄDD NU VART ÄR DUMartinus:
KOM TILL STRANDENJag:
KOMMER NUJag sprang så snabbt jag kunde barfota ut och gråtandes. När jag var framme vid stranden såg jag....
———————————
Nu får ni se vad hon såg nästa kapitel😏😏 rösta och kommentera!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Hela mitt hjärta till dig ✔
FanfictionMartinus och Natalie träffas av en slump och massor av känslor bildas, både dåliga och bra. Men är deras kärlek så stark att dem klarar sig genom alla hinder? Det återstår att se. ( den är inte alls bra i början men boken blir bättre och bättre ) <3...