16 Augusti💕

572 12 0
                                    



( Natalies POV )
Jag vaknade och öppnade mina ögon långsamt. När dem var helt öppnade så såg jag att jag befann mig i ett vitt ganska stort rum. Det var ingenting speciellt det fanns bara en liten tv och inget mer. Sen så kom det än kvinna kanske i 35 åldern. " Hej Natalie " " ehem hej" " hur mår du?" " förlåt men varför är jag på ett sjukhus?" " ÅÅ juste förlåt!, Du blev slagen och du svimmade av så någon ringde hit och berätta vad som hänt " " aha okej , emm jag mår bra" " okejjj bra då får du åka hem hejdå" " hejdå".

........................................
Okej nu så blir det ett stoooort hopp i tiden hehe ... det är för att jag vet inte vad jag skriva.
Men ska iaf berätta vad som hänt undertiden. Natalie och Martinus ( om ni inte fattat det så är det tinus hon pratar med på mobilen :)) ) har lärt känna varandra mer och mer men han har dock inte avslöjat att han är han . Natalie är fortfarande mobbad men det har blivit värre för att hennes bästa kompis Lisa flyttade till sin pappa som bodde i USA. Nu kommer detta utspela sig 2 veckor efter sommarlovet börjat så aaaa hopp in i berättelsen nu ba :)) och kommer nog ändra mina titlar från datum till något annat :))))))

Hela mitt hjärta till dig ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora