(Martinus POV)
Vad hade nyss hänt? Jag bara slog honom och han sprang iväg? Han hade en kniv och kunde gjort vad han än ville men det gjorde han det inte. Natalies grepp om mig lossnade långsamt men tårar forsade ner fortfarande.
Hon gick med skakiga steg tillbaka till sängen och la sig ner.Jag gjorde samma men la mig på min sida av sängen.
-Martinus?
-mmm
- kan du sova bredvid mig
Hennes röst var hackig och man hörde rädslan.
-såklart
Jag förflyttade mig från ena sidan av sängkanten till Natalies rygg.
- Godnatt
-Godnatt
Jag la mina armar runt henne och hon hoppade närmare mig. Sen snabbt därefter somnade jag igen.Dagen efter.....
Mina ögonlock öppnades långsamt och framför mig var Natalies ansikte. Hennes ögonlock var stängda men öppnades långsamt. Jag kunde inte ta bort blicken ifrån henne. Hennes ögonlock var nu helt öppna och ett leende fanns på hennes ansikte.
- Godmorgon Finis
Precis när jag sagt det så kom jag på att jag inte kan säga så till henne. Mina kinder hettade till och förmodligen blev dem röda. Hon fnissade till
- godmorgon snygging
Sa hon och ställde sig upp.
- Natalie?
-mm?
- Jag älskar dig och har aldrig slutat älska dig......
Hon kollade på mig en stund innan hon äntligen svarade.
- jag älskar dig med
Sa hon och gick ut. Gårdagen verkar hon glömt då det var ett stort leende på hennes läppar. Men vänta, OMG. HON SA ATT HON ÄLSKA MIG?!! Jag sprang ner till henne där även Marcus och Albin? Satt.
- Vad mena du med det?!
- vad mena jag med vad?
- att du älskar mig?
- jag mena det jag sa Martinus.
sa hon lite smått fnissandes.
Jag förde samman våra läppar snabbt. Jag kände hur Albins blick brände mig i nacken men jag brydde mig inte. Jag hade saknat hennes lukt,närhet,läppar. Jag hade saknat allt. När vi släppte kyssen så gav hon mig ett starkt leende som jag besvarade. Helt plötsligt så hördes ett stort duns från bordet och allas blickar riktades till Albin som slagit i bordet. Han käkar var spända och han såg arg ut. Han ställde sig upp gick fram mot Natalie. Hon kollade förvånat på honom.
- Jävla Hora!
Skrek han åt Natalie. Jag skulle precis gå fram till honom innan Natalie svarade tillbaka.
- Kalla mig inte så, Jag vet vad du gjorde igår!
Han kollade förvånat på Natalie innan han bakade bak. Han krockade i mig sen sprang han ut. Vad hade han gjort igår som Natalie visste?________
OMG TACK TILL 2k LÄSARE ÄLSKAR ER❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
DU LIEST GERADE
Hela mitt hjärta till dig ✔
FanfictionMartinus och Natalie träffas av en slump och massor av känslor bildas, både dåliga och bra. Men är deras kärlek så stark att dem klarar sig genom alla hinder? Det återstår att se. ( den är inte alls bra i början men boken blir bättre och bättre ) <3...