Ett sista ord?

381 9 0
                                    


( Natalies POV)   
*veckan innan påsklovet*
" Martinus" "mhm" sa han ganska trött eftersom klockan var 11 på kvällen och vi bara myste." Jag ska vara borta hela denna vecka och hela påsklovet, jag åker imon" " 3 Veckor!?" " Mhmm" " varför!?" "För jag vill träffa mina vänner i Sverige" " men hur ska jag klara mig utan dig i 3 veckor!?" " Martinus det kommer gå bra" " men Natalie" " lita på mig inget kommer hända , vi kan prata på FaceTime varje dag" " okej godnatt baby" " godnatt"

* dagen efter*

Vi stod vid gaten och skulle precis gå på planet innan Martinus drog in mig i en till varm kram. Jag älskar hans kramar och kommer sakna dem men jag kommer ju tillbaka. " Nu måste jag gå Martinus" han har fortfarande inte släppt kramen " kommer sakna dig natta " " jag med , men nu måste jag gå"han släppte kramen och jag pussade honom på kinden och gick sedan på planet.

När jag landat i Sverige så letade jag efter Lisa som kommit till Sverige för att vara här i 2 veckor och efter det så kommer jag tillbaka till Norge och överraskar Martinus med att jag är här en vecka tidigare.
- NATTISSSSS
Jag kollade runt och där stod min saknade och älskade Lisa.
- OMG LISSAAAAAAA
vi sprang emot varandra och hade typ världens längsta kram. Gud vad jag hade saknat hennes kramar.
- Natalie kom nu så går vi till hotellet som vi ska sova i!
- kommer ska bara ringa en person.
- vem? ;)
- berättar mer på rummet , sätt dig i bilen så kommer jag.
-Okidoki.

Jag ringde Martinus och det hördes 3 pip innan han svarade.
Martinus : " Heej älskling saknar diiiig"
Jag : " saknar dig med baby"
Martinus :". Vad ska du göra nu?"
Jag:" vi ska gå till hotellrummet."
Martinus:" hotellrum?"
Jag:" aaa"
Martinus:" ska du inte bo hos henne?"
Jag:" jag hade bara en vän här och hon flyttade till USA men är här i 3 veckor.
Martinus:" aha"
Jag:" Aja måste gå nu hejdå"
Martinus:" hejd"
Var allt som hördes innan jag la på och sprang till Lisas och hennes pappas bil.

När vi var framme vid hotellet så berättade jag allt om mig och Martinus och hon hoppade upp och ner på sängen och skrek typ i minst 15 minuter. Hade glömt att hon gillat dem.
" Natalie ?" " Aaa" Du vet min gamla kompis Markus" Mhm" " han har fest nästa vecka och jag tänkte att vi kunde gå dit?" " Lisa jag vet inte vi är bara 13." " Kooooomm igeeeeen sneeeeeeeeeelaaaaaa" " okej" " bra"
* 5 dagar senare*
Jag har inte pratat så mycket med Marcus eller Martinus , Martinus har inte svarat när jag ring eller sms eller på något sätt. Men la inte så mycket tyngd på det just nu. " NATALIEEE VI SKA GÅÅÅÅ NUUUU" " KOMMER" Jag tog på mina vita adidas skor och gick ut. Det var typ 5 minuters promenad dit. När vi hade gått innanför dörren så det enda man kände var lukten av alkohol och svett. Lisa hade sprungit ifrån mig redan och där stod jag helt själv. Det kom en kille med mörkbrunt hår och blåa ögon som ställde sig framför mig. " Hej snygging" " Hejj " sa jag ganska osäkert" " följ med här" " nej" " JO" Sa han och bärde upp mig samtidigt som han höll för min mun så att jag inte skulle kunna skrika.

Han stängde dörren och gick fram till mig som stod vid väggen gråtandes. " shhhh det kommer gå bra" han började kyssa mig från nyckel benet och upp mot munnen. Jag försökte att få bort honom men han var mycket starkare än jag. " kom igen nu gör det lättare för båda nu" sa han och började föra sin hand mot min privata del och började typ massera jag hade tappat all ork med att försöka få bort honom så jag bara gjorde som han sa. Han började ta av mina byxor samt min tröja. Snabbt därpå så knäppte han upp min bh och drog ner mina trosor. Jag grät och grät men gjorde inget motstånd.

Tillslut så tog han av sig sina kläder tog upp någonting från fickan som jag trodde va en kondom och satte den på sig själv. Han sa till mig att vända mig och , först gjorde jag inte det och då började han slå mig lite överallt och det gjorde så att tillslut vände jag mig och och jag tror alla vet vad som hände.

Hela mitt hjärta till dig ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant