Ärr för livet

397 11 1
                                    

Rösta och kommentera gärna  ;)❤️💎

Jag kollade förskrämt på Marcus som precis avslutat kyssen. " vill du bli min tjej?" Han kollade på mig med sina extremt fina ögon. " emm jag vet inte." " vad menar du?" " Martinus har också kysst mig och jag vet inte vem jag gillar av er ni gör mig förvirrad." " hur gör vi dig förvirrad?" Han kysser en tjej och sen kommer till mig och du ville att jag skulle vara med Martinus men nu vill du vara med mig." " ta din tid Natalie" "  tack"            
  1 vecka senare....  

Jag kollade runt så att inte mac eller tinus var i närheten av stugan. Sen gick jag in i stugan och in till toaletten. Letade fram ett rakblad och satte den på huden.

En för att jag är ful....
En för att jag gjorde Marcus ledsen när jag valde Martinus......
En för att jag är en idiot........
En för att jag inte har några föräldrar......
Och en för att jag är jag........

Jag la rakbladet med min darriga hand på handfatet och sakta sjönk jag ihop och allt blev svart.

( Martinus POV )

Jag och Marcus hade letat efter henne överallt förutom stugan så det var dit vi var på väg. Först gick vi till min stuga men där var hon inte. Nu gick vi in i macs stuga och i hallen fanns hon inte men sen gick jag in i toaletten och det jag såg gjorde mig helt arg inombords att hon kunde göra detta mot henne själv. ". MARCUSS!," skrek jag högt samtidigt som jag grät och gick fram till henne för att bära upp henne. " MARCUSSS KOM DÅ RING 112 !" " MEN VAD HAR HÄNT MARTINUS?" Marcus kom in och man såg att han var på väg att gråta men han ringde 112 och dem kom snabbt. " vilka av er två ska med?" " Båda" svarade Marcus snabbt. " okej men det blir en ganska lång åktur." " vart ska hon?" " Trofors sjukhus" " MEN DET ÄR JU 1 TIMMA DIT" " Aa men det ör det ända sjukhuset som är nära och då kan hon åka hem direkt till sin nya familj" " vilken familj?" Gunnarsen, men nu måste vi skynda OS om det ska öns finna en liten chans att hon överlever." Vi skyndade oss snabbt in i ambulansen Marcus där fram och jag bak med min fina rara Natalie att hon kunde göra det här hon är perfekt som hon är.

————————
Ett kort kapitel :)💎

Hela mitt hjärta till dig ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt