7.BÖLÜM

1.2K 33 2
                                    

ARKADAŞLAR VOTE VE YORUM ÇOK AZ , ÇOK ÜZÜLÜYORUM :(

EMİRİN AĞIZINDAN ;

Ceren ' le dans ' a dalmıştık.''Aşkım hemen geliyorum ''diyerek Rabia ve Sude ' nin yanına gittim.Ecem'i sordum . Rabia '' Abii sen sevgilinle dans'a dalmışken kız geç oldu deyip gitti '' dedi üzgün bir yüz ifadesi ve ses tonuyla . Sadece '' Nee  '' diyebildim.Allah benım belamı versın kı kızı unutmuştum . Allah bilir Kıvanç' ta uyanmıştı ya ona zarar vermişse.''Bana haber verseydin ya Rabiaa niye söylemedin en ufak birşey'e hemen gelip söylersin ne bok oldu lan ne bok oldu niye sustun o kahrolası çenen niye durdu Rabiaaa !! '' Rabia benim kardeşimdi. Hiçbir zaman ona ses tonum bu kadar yükselmemişti.Hiç benden dayak yememişti. O benim canımdı ya canım ben sinirden ona bağırdım.Rabia'nın gözleri dolmuştu . O mavi gözlerinden yaş akmasına kıyamazdım ki . Hızlıca çantasını alıp bardan dışarıya çıktı.Bende peşinden gittim.Biraz konuştuktan sonra bana anlayış gösterdi.Ve sarıldık.Ecem ' in eve gittiğinden emin olmak için Rabiadan telefon numarasını istedim ve aradım.

Bi müddet çaldıktan sonra nihayet telefon açılmıştı . Hemen konuşmaya başladım '' Ecem ben emir eve gittin mi ? , güvende misin ? ''dedim . ''Evet ecem güvende ait olduğu yerde evinde amaa biraz kavga ettik aşk kavgası sonradan patladım tabii bir güzel dövdüm şuanda önümde kanlı ve baygın olarak yatıyor'' dedi. Bu deli raporu olan bizim sınıfta ki Kıvanç'tı.'' Lan seni bi buliyim gebertçem lan seni gebertçemmm '' dedim.Ecem 'e zarar mı vermişti.Ecem kim bilir şuanda nasıl bir haldeydi off hep benim yüzümden Allah benım belamı versınn . ''Hhahaha sen mı beni bulacaksın . Neyse Ecem nezamandan beri baygın ölmüşse söyleriim merak etme'' deyip telefonu kapattı.Telefonu aldığım gibi yere fırlattım . Rabia endişeli bir şekilde ne olduğunu sorduğunda herseyi anlattım.Şaşkınca bana bakıyordu . Sude de yanımıza geldığında Rabia üzgün bir şekilde anlattı.

Ben böyle önemsiyorum falan ama hala nefret  ediiyorum bu kızdan.Benım lafımın üzerine ters cevap verip arabamdan hızlıca inip kapıyı sertçe çarpan ilk kızdı.O kız simdi hangi durumda ? canı acıyor mu ? o piç  ,  o orospu çocuğu Ecem'e zarar vermismiydi ? Napıcaktım ben . Beni kim gıcık edicekti ?.Beni kim kendinden hergün daha da çok nefret ettirecekti ?. Rabia ve Sudeye baktığımda çok üzgün ve çaresizdiler. Aynı benım gıbı. Kızları  teselli edip biraz moral verdikten sonra evlerine bıraktım.Sonra Ceren'e baktım.Ceren başka erkeklerle dans ediyordu. Buna dayanamazdım.Hızlıca 3 erkeğin ortasında dans eden Ceren'i kenara ittim.Ve 3 erkekten birinden başlayarak dövdüm.İşim bittiğinde dövüşmemden hoşnut olan Ceren gülüyordu.Arabaya doğru ilerlediğimizde 10 cm topuk dengesini kaybedip düşmesine neden olmuştu . Kucağıma alıp arabanın arka koltuğuna yatırdım '' Ahh emir bileğim çok acıyo sanırım incildi'' dedi.Aklımda Ecem ,Yanımda Ceren arabaya binmiş hastaneye gidiyorduk.

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin