29.BÖLÜM

885 18 6
                                    

CANLARIM BİLİYORUM GEÇ OLDU BAYAA AMA  ANCA ŞİMDİ YAZIP YAYIMLAYABİLİYORUM.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.OKUYUP VOTE / YORUM YAPARSANIZ ÇOK ÇOK MUTLU OLURUM.İYİ OKUMALAR :).

RESİM ECEM  :))

'' Sadece bakıyordum.Yani öylesine , boş boş '' dedim tedirgin bir şekilde.'' Tamam , öyle olsun prenses '' deyince içimden derin bir oh çekmiştim.Evet onun o kusursuz yüzüne hayranlıkla bakıyordum.Seviyor muyum bilmiyordum ama onu görünce bir acaip oluyordum , gözlerine fazla bakamıyordum , utanıyordum.Onu Cerenle görünce kötü oluyordum.Sevmek bu muydu ? Belki de değildi , ben öyle zannediyordum.Böyle zannetmem bile çok yanlıştı.Onun çok sevdiği bir sevgilisi vardı.Ceren.Sevgimi içimde yaşayacaktım.O bunu bilmeyecekti.Belki zamanla soğurdum...

'' Ne düşünüyorsun öyle ?  ''  diye soran Emir 'e '' hiçç '' diye cevap verdim.Gülerek ''İstersen kucağıma alabilirim ''   deyince gözlerimi kaçırarak '' ha ha ha çok komiksin.Gerek yok. '' deyip koyu yeşil hırkasına daha çok sarılarak yürümeye devam ettim.O kokuyordu.Hırkayı burnuma biraz daha yaklaştırdım ve birkere daha çektim kokusunu içime.Daha sonra uzaklaştırdım.Ne oluyordu bana.Yinemi aşık olmuştum ?. ' Geçmişi unuttun galiba ecem ' diyen iç sesime sesli cevap vererek '' Yok , hayır bu aşk değil ne alakası var yaa '' dedim.Emir arkadan bana yetişerek '' Olmasın da zaten '' dedi.Hafif sırıtmıştı.''Senden bahsetmediğimi anlamışsındır umarım '' deyince ufak bir kahkaha atarak '' Tabikii anladım . Eee enişte kim bakalım ? '' dedi.Şaşırmış bir şekilde ona baktıktan sonra  ilerlemeye başladım.Az önce içtenlikle kokladığım koyu yeşil hırkayı üstümden çıkararak yere attım.Ve ayağımı umursamayarak daha hızlı yürümeye başladım.Nasıl anlamazdı ya .Bu kadar mı salaktı.Hayır değildi ama ' Enişte kim bakalım ' demesi beni üzmüştü.Gıcık olmuştum öyle deyince . Ama aynı zamanda da seviyordum işte. Birkaç dakika sonra Emir elinde koyu yeşil hırkasıyla yanımda bitti .''Neden çıkardın yaa yakışmıştı prenses '' deyince cevap vermedim.'' Çok hızlı yürüyorsun , isteyince yürüyormuşsun demekki '' deyince yine cevap vermedim.''Neden cevap vermiyorsun ? ben mi bir şey yaptım ? '' deyince yürümeyi bırakıp ona döndüm.'' Eniştenin kim olduğunu gerçekten merak ediyor musun ? '' diye sordum. ' Heyy Ecem sakın söyleyeyim deme.Üzülen yine sen olursun.Emir sadece  sana daha uzak olur.Buna dayanabilir misin ? ' diyen iç sesimi haklı mı haksız mı diye düşünürken Emir '' Evet '' dedi.Yani merak ediyordu.Şimdi nediyecektim ? . ' Sensin o enişte ' demeyi çok istesemde geçiştirmek amaçlı '' Sonra söylerim. Şimdi yorgunum eve gidicem.'' dedim.'' Tamam . Ama dur bi çocuklara haber verelim . Telaşlanmasınlar '' dedi ve cebinden telefonunu çıkardı.Birkaç saniye sonra telefonu kulağına getirdi.Aradığı kişi hemen açmıştı.'' Mert , Ecem yanımda şimdi onu eve götüreceğim '' .'' Evet iyi ''.''Kıvanç 'ı meselesini sonra konuşuruz '' . '' Kızları eve bırakırsın dimi ? '' . '' Tamam saol '' . Deyip telefonu kapattı ve cebine koydu. '' Hadi prenses kucağıma gel artık . Çıplak ayakla yürünmez '' deyince kafamla onaylayıp beni kucağına almasına yardımcı oldum.'' Yarın okula geleceksin değil mi ? '' diye sorunca kafamla onayladım.

Eve yaklaştığımızı anlayınca aklıma çok haince bir plan gelmişti.Ve bunu yapacaktım.Uyuya kalmış numarası yapıp  başımı onun göğüsüne yasladım.Amacım belki benim hakkımda olan düşüncelerini uyurken rahatça söyleyebilmesiydi.'' Prenses '' . '' Cevap vermeyecek misin ? ''. dedikten sonra kafasını biraz daha bana yaklaştırıp '' Demek uyudun '' . Bir süre sonra konuşmaya devam etti. '' Biliyor musun Ceren ' i çok seviyorum.Kahretsin ki bir türlü vazgeçemiyorum ondan.'' deyince kucağında biraz kıpırdaştım. '' Şimdide senin hakkında konuşalım '' . '' Etkileyici, güzel,sakar ve beceriksiz bir kızsın '' .'' Gözlerin çok güzel '' . '' Kıvanç seni kaçırdığında sebebini bilmediğim bir endişe yaşadım ''. '' Sonra bugün yaşanan 2 olay. O sarhoş sana öyle şeyler deyince umursamadığımı düşünmeni istedim.Ama öyle değildi.Kendimi zor tuttum.Ceren'in kıskanmasını seviyordum ama triplerini sevmiyordum.O yüzden bir şey yapmadım.Ama Mert de yapmasaydı Ceren ' in triplerini umursamayıp dalıcaktım.Daha sonra denize düşmen . Benden önce davranan Kıvanç seni kayalıklara çıkartıp koşmaya başladı.Tabii bende onun peşinden.Herneyse ' Ecem 'e karşı bir şeyler hissediyor muyum ? ' diye kendime çok sordum.Ama daha sonra aklıma Ceren geliyor.Bunu kendime sorduğuma utanıyorum '' . deyip beni dürtmeye başladı . 2 kez dürtüşünden sonra uyanmış numarası yapıp kucağından indim.Gözlerimi kırpıştırıp '' Eve mi geldik ? '' dedim.'' Evet  prenses . Hadi eve gir . Yarın okulda görüşürüz  ''deyip yanağımdan öptü.Ve gitti.

Elim yanağımda gülerek evin önünde durup zile bastım.Birkaç dakika sonra annem gülerek kapıyı açtı.Tabii ıslak olan beni görünce şaşırmıştı.Üzerimi süzdükten sonra '' Kızım bu halin ne böyle ? '' dedi .  '' Sonra anlatırım '' deyip içeri girdim.Keşke girmeseydim.Bunun burada ne işi vardı ? 

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin