Kapı açılmıştı.İçeriye Emir girmişti.Rabia bir bana bir Sude'ye endişeyle bakıyordu.Emir yanımıza gelerek '' Ss-en nededin ?'' ben hemen lafa atlamıştım ''Emir bu normal bir şey.Rabia artık bir yetişk..'' lafımı yarıda keserek '' Sen karışma Ecem'' diyerek Rabiayı kolundan sıkıca tuttu ve odadan dışarıya sürükledi.Sadece ''Rabiaaa !'' diye bağırabilmiştim .Çok yorgundum kalkamazdım ki.Kalkabilsem bile Emir Rabiayı almama izin vermezdi.Sudeyle korku ve endişe dolu gözlerle birbirimize bakıyorduk.''Sence ona ne yapacak Ecem ? '' dedi.Bende'' Bilmiyorum ama Kıvanç'ın bana yaptıklarını yapmayacağına çok eminim.Kardeşine bunu yapamaz.Kardeşi olmasa bile yapamaz.Kıvanç'ın yaptığı bir delilik ! '' . Birden Sude dudağını ısırmıştı.Ve düşünceli bir şekilde etrafı inceliyordu.''Ecem benim sana anlatmak istediğim şeyler var'' dediğinde onun bu endişeli hali beni biraz korkutmuştu.Merakta ediyordum.Yutkunduktan sonra ''Anlat ''dedim.''Ecem kafan biraz karışacak biliyorum ama ...'' . ''Sude artık anlatırmısın meraktan çatlıycaamm '' dediğimde kafasıyla onaylamıştı. '' Ecem Kıvanç deli.Ve ben ona sırılsıklam aşığım.Bana''Ben Ecem'i seviyorum'' dediğinde kalbime bıçak sokulup çıkarılıyorcasına acı çekmiştim.Senden nefret ediyordum.Kıskanıyordum.Hatta saçımı senin saçının rengine boyatmayı , saçımın seninki gibi uzun olması içi postiş takmayı bile düşündüm.Kıvanç beni sevsin diye '' Bunları şaşkın bir yüz ifadesiyle dinliyordum.Sude susup ağlamaya başlayınca.Yataktan biraz daha doğrulup Sude'ye sımsıkı sarıldım.Bir müddet böyle kaldıktan sonra konuşmasına devam etti ''Seninle aramı iyi yapıp Kıvanç'ın senden soğuması için onun hiç hoşlanmadığı şeyleri yaptıracaktım.Bu sayede seni sevmeyecekti.Ama sonradan çok iyi arkadaş olduk.Sana olan nefretim,kıskançlığım hepsi geride kaldı.Seni de çok seviyorum,Kıvançı da.Ama arada kaldım Ecem anla beni.Kıvanç seni seviyo,ben Kıvanç'ı '' dedi.Kıvanç'ın bana yaptıklarından sonra Sude'nin onu hala nasıl sevdiğini düşünüyordum.Tabii AŞK bu . Ne olursa olsun vazgeçemezsin ki.Birkere sevmişsin sonuçta...
''Seni anlıyorum Sude ama Kıvanç beni sevseydi bana zarar vermezdi.O sopayla gözlerimin içine bakarak acımasızca bana vurmazdı''dedim.Haklıydım.İnsan sevdiğine nasıl vururdu.Onun canını nası yakardı.''Ecem , Kıvanç yarı sadist gibi.Kendi isteği olmayınca karşısında ki insana zarar veriyor,karşısında ki kişinin canını yakmak ona zevk veriyor.O deli.Gözü dönünce ne yaptığını bilmiyor.Eminim şuan sana zarar verdiği için çok pişman ve çok üzgündür ''dedi.Demek ki sadece gözü döndüğünde ve istediği şey olmayınca öyle oluyormuş.Kıvanç'ta istemezdi böyle olmayı.Kim isterdi ki.Sude'ye anlamışçasına kafa salladığımda gülümsedi.Sude'nin benimle tanışıp arkadaşlık kurmasının asıl amacı bana Kıvanç'ın hoşlanmadığı şeyleri yaptırıp benden soğutmakmış.Aslında şöyle bir düşünmek gerekirse bende Sude'nin yerinde olsam aynı şeyi yapardım.Kısacası sevdiğimi kazanabilmek için herşeyi yapardım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Romantizm''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.