22.BÖLÜM

982 19 5
                                    

Beklettiğim için çokkk özür dilerim.Sizi çok seviyorum canlarım.Sınavlarım da bitti rahatça yb yazıcam sizede okumak , vote ve yorum yapmak kalıyo . :* <3 

Resim Sude :))

Ayağa kalkmak için bir iki yelpenişten sonra başarılı oldum.Ve ayağa kalktım.Çok güçsüz hissediyordum.Stresten başım ağırıyordu.Yaralarım sızlıyordu.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra çantamı alıp kapıya doğru yavaş adımlarla ilerledim.Kıvanç kapının önünde beni bekliyor olabilirdi.Çok korkuyordum...

Birkaç dakika sonra korkumu yenip kapıyı açtım . Koridora 3.adımımı atmıştım ki kolumdan tutularak biri tarafından duvara çarpıldım.Gözlerimi sımsıkı kapattım.Kıvanç'ın o lanet yüzünü  görmeye tahammülüm yoktu.Gözlerimi hiç açmamaya karar vermiştim.Belki gözlerimi açmayınca bana daha az zarar vereceğini ve benim canımın daha az yanacağını düşünüyordum...

'' Aç şu gözlerini ! Bende seni nerede bulabileceğimi düşünüyordum.Pis orospu !  '' diye ses duydum.Bu Ceren 'in cırtlak sesiydi.Koridor da yankı yaparcasına çıkmıştı sesi.Gözlerimi yavaşça açtım.Ve birkez daha emin olmuştum Ceren olduğuna.Biran olsun rahatlamıştım.Beni kollarımdan tutmuş duvara yaslamıştı.Tırnaklarını kollarıma  her oynayışımda acımasızca birkez daha batırıyordu.Ve duvara daha çok yaslıyordu.Tüm bedenimi birazdan duvardan geçirmeyemi çalışıyordu bu gerizekalı anlamıyordum ki ...

Ama ben bunun nedenini biliyordum.O sabah Emir ve beni öyle görünce sinir küpüne dönmüştü.Ama aynı günde avm de başkasıyla yiyişerek geziyordu.Şimdi ne bu sinir , ne bu atar ? anlamıyordum.Garip...

'' Bırak beni Ceren.Hiçbir şey gördüğün gibi değil.O gün şiddetli bir şekilde yağmur yağdığı için ve aynı zamanda da gök gürültüsü olduğu için korkup Emir'in yanında uyudum.İnan bana Ceren , eğer böyle bir fobim olmasaydı asla ve asla Emir'in yanında uyumazdım . '' diyerek Ceren'nin ellerini kolumdan çekip onu geriye ittirdim.Birkaç adım atmıştım ki yine kolumdan tuttu.Ve duvara yasladı.Bir eli benim kolumda diğer eli ise belindeydi.Ağzında bir sakızı eksikti ...

'' Emir'in evinde ne işin vardı ? '' dedi dişlerini gıcırdatarak.Gözlerimi onun gözlerine kısarak sabitledim ve '' Hatırlıyor musun ? O gün bar da Emir 'in yanında belki sıkılmışsındır diye yanına gelip bizimle takılabileceğini , sohbet edebileceğini söyledim.Sen hiç sıkılmadığını ve Emir'in yanında hep mutlu olacağanı söyledin.Emir ve senin birkez daha sevgili olduğunuzu söyleyip sizde olmayan sevgili demiştin.Doğrusu moralim bozulmuştu.Tam kızların yanına gidecekken belimde sarılı olan iki el hissettim.Arkamı döndüğümde Kıvanç burnumu öpüp kimin sevgilisi yokmuş demişti.'' Biraz duraksadıktan sonra tekrar nefes aldım. O sırada Ceren tırnaklarını birkez daha koluma acımasızca batırarak '' Kısa kes '' dedi.Gözlerimi kısa bir süreliğine havalı bir şekilde kaçırdıktan sonra tekrar gözlerimi onun gözlerine kısarak sabitledim.''Öyle birşey yoktu.Yani biz çıkmıyorduk.Sadece benim orda küçük düşmemem , üzülmemem için öyle demişti.Bir süre sonra onu kolundan tutup bardan dışarıya çıkartıp neden böyle birşey yaptığını sordum.Biraz duraksadıktan sonra dudaklarıma yapıştı.İtmeye çalıştıkça beni kendine daha çok çekti.Dudaklarımdan ayrıldığında ona tokat attım.Bu onu deliye döndürmüş olmalı ki beni kolumdan sertçe tutup barın arka kapısına doğru sürükledi.Sonra duvara yaslayıp boğazımı sıktı.Bir süre sonra Emir gelip onu dövdü.Sonra zaten sen geldin.Tekrar bar'a girince siz dans etmeye başladınız.Saat geç olduğu için eve gitmem gerekiyordu.Sizi de rahatsız etmemek için haber vermedim. Ne kadar çok korksamda bardan çıktım.Kıvanç'ın hala yerde olup olmadığına bakmak için barın arka kapısına gittim.Yerde değildi.Birkaç dakika sonra bezle ağızımı kapadı.Bayıldım.Gözlerimi açtığımda çok kötü bir yerdeydim.Her tarafım iplerle bağlanmıştı.Bana aşık olduğunu ve benimde ona aşık olmamı falan istedi.Hayır diyince deliye dönüp elinde sopa  aldı.Ve beni dövmeye başladı.Nekadar çok vurmuş olmalı ki acıdan bayılmıştım.Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Yoğun bakımdan odaya geçtim.Hastane odasında uyanmıştım.Sude'ye gidecektim.Çünkü annem beni böyle görse panikleyecekti.Sudeye gittiğimizden birkaç saat sonra Emir gelip burada güvende olmadığımı , Kıvanç'ın her an beni bulabileceğini söyledi.Bende onu haklı bulup onun evine gittim.Herkes uyuduğu için onun odasında kalıp , onun giysilerini giydim.O koltukta ben yatakta yatıyordum.Yağmurla karışık gök gürültüsü olunca korkup Emir'in yanında uyudum.'' dedim.Ona neden bukadar uzun açıklama yaptım bilmiyordum ama sonuçta Emir'in evinde kalmamın nedeninin cevabı için herşeyi başından anlatmam gerekiyordu.

'' Doğrusu Kıvanç gibi yakışıklı bir çocuğun seni seveceği aklıma gelmezdi '' deyip bir piç smile yaptı.Herşey bitmişti de Kıvanç'ın ben gibi bir kızı nasıl sevebileceğimi kalmıştı ? .

Tekrar ellerini kolumdan çekip onu geriye ittirdim.'' Şimdi anladın mı ? '' dedim sinirle.Başını ukalaca ve gülerek aşağı yukarı salladı.Göz kırptıktan sonra dirseğime düşen çantamı omuzlarımda buluşturdum.Ve koridorda sınıfıma doğru ilerledim.Sınıfa girdiğimde birkaç kişi gelmişti bile.En arkadaki sırama oturup kafamı ellerimin arasına aldım.Aslında düşünmek istediğim çok şey vardı ama hiçbir şey düşünemiyordum...

10-15 dakika sonra yanıma birisinin oturduğunu farkettim.Kafamı ellerimden kurtardıktan sonra yanıma baktım.Rabia ve Sude gelmişti.'' Naber tatlı ev arkadaşım '' dedi Sude sırıtarak.Güzel bir sohbetten sonra biraz olsun moralim yerine gelmişti.''Bu arada kızlar akşam bizim evde yemeğe davetlisiniz.Annem sizinle tanışmak istiyor '' dedim gülerek.Rabia ve Sudeden önce Ceren masamıza oturup '' Saat kaç gibi ? ''  dedi alaycı bir ses tonuyla.Gözlerimi gözlerinden havalı bir biçimde kaçırdıktan sonra '' 6-7 gibi işte'' dedim.Kafasıyla onaylayıp kendi sırasına doğru kıvırta kıvırta ilerledi.Ceren'in gelişini umursamamaya çalışıp Rabia ve Sude'ye döndüm.'' Eee kızlar geliyosunuz değil mi ? '' dedim gülerek.Onlarda gülerek başını salladıktan sonra çantamda ki defterden bir yaprak koparıp 4 'e böldüm.4 ayrı kağıda da evimin adresini yazıp ilk önce Sude ve Rabia'ya sonra da istemeyerekte olsa Ceren'e verdim.Rabia ve Emir birlikte geleceği için bir kağıda yazmıştım.Son kalan kağıdı da Mert'e vermeyi düşünüyordum.Birkaç dakika sonra Mert ' in yanına gittim.Evet daha tanışmamıştım ama tanışıp , kaynaşabilirdim.Ellerimi önündeki masaya koyduktan sonra '' Selam '' dedim gülerek.Güzel bir tanışma konuşmasından sonra elimdeki kağıdı ona uzatarak '' Bu evimin adresi.Annem arkadaşlarımla tanışmak istiyor.Akşam yemeğine davetlisin.Saat 6-7 gibi '' dedikten sonra sırıtıp göz kırptım.Ve onun yanından ayrıldım.

Emir'in bana kızgın olup olmadığını çok merak ediyordum.Ve kızgın olmadığını umut edip akşam ki yemeğe gelmesini bekliyordum...

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin