Arkadaslar yb için cumartesi demistim çok üzgünüm önemli işlerim vardı.O yüzden bugün yayımlıyorum.Okuyup , vote / yorum yapmayı unutmayın.Sizleri çok seviyorum.İyi okumalar :))
Resim Ecem :))
Ceren annemin dediğinin üzerine kafasıyla onaylayıp elleriyle oynadı.Stresli gözüküyordu.Arasıra bana bakıyordu.Bende ona bakınca gözlerini benden ayırıp tekrar elleriyle oynamaya başlıyordu.Annem'e baktığımda ellerini birbirine kenetlemiş hiçbir ifadesi olmayan bakışlarıyla Ceren'e bakıyordu.Emir,Sude , Rabia ve Mert de aynı benim gibi anlamamışcasına onlara bakıyordu.Ne oluyordu anlamamıştım.Ama bu sessizliği bozacağım kesindi...
Oturduğum koltukta biraz daha dikleşerek '' Sahil buraya çok yakın . Deniz havasının iyi geleceğini düşünüyorum.Nedersiniz ? '' dedim gülerek . Rabia ve Sudeden olumlu cevap aldıktan sonra Mert'e baktım.Mert gülerek '' Deniz havası iyi gelir , geleceğim. '' deyince bende güldüm.Geriye Emir ve Ceren kalmıştı.Emir'e baktığımda Ceren'e bakıyordu.' Ceren gelirse gelirim ' havası vardı.O yüzden ilk Ceren 'e soracaktım.Ona doğru döndüğümde bana bakıyordu.Ama küçümseyici bakışlarıyla değildi . Daha yumuşaktı. '' Ceren ? '' dedim soru sorarcasına bakışlarımla.Ve sonradan ekledim '' Sende sahil'e gelecek misin ? '' dedim.Gözlerini benden ayırıp annem'e baktıktan sonra tekrar gözleri benim gözlerimle buluştu '' Evet , geleceğim ''. Kafamla onayladıktan sonra tam Emir'e soracaktım ki '' Geliyorum '' dedi gözlerini Cerenden ayırmayarak.Ona özlem dolu bakıyordu.Bu olay olmasaydı Emir Ceren 'e bakmak yerine ,sarılır ve öperdi.Emir'in sevdiği kadar Ceren onu sevmiyordu.Bunun kanıtını o gün avm de görmüştüm.Emir'in bilip bilmediği hakkında hiçbir fikrim yoktu.Belki daha öncede tartıştıklarında Ceren böyle yapıyordu.Ve Emir bunu biliyordu.Ama yinede seviyordu.Tüm kusurlarıyla ...
Oturduğum koltuktan kalkarak '' Hadi o zaman '' dedim gülerek.Hepsi oturdukları koltuktan kalkıp annem ile vedalaştılar.Ve çantalarını alıp evden çıktık.
Ben , Sude , Rabia ve Mert biraz daha önde yürüyorduk . Emir ve Ceren arkadan yürüyordu.Merak edip arkamı döndüğümde tekrar önümü dönmem bir olmuştu.Öpüşüyorlardı.Onları öyle görünce garip olmuştum . Nedenini bilmiyordum ama tuhaf hissetmiştim...
Rabia da merak edip arkasını döndüğünde '' Oha abi ss-siz nezaman barıştınız ?? '' dedi.Bende arkamı döndüğümde öpüşmeleri bitmişti.El ele tutuşuyorlardı.Sinir olmuştum.Tekrar önümü dönüp o sinirle birden ayaklarımı yere vurdum.Mert yanıma gelip kulağıma '' Anladık seviyorsun da bukadar belli etme '' diye fısıldadı.Sonra da göz kırptı.'' Ne sevmesi be ! '' diye kükredim.Bu ses benden mi çıkmıştı...
Emir ve Ceren biraz daha hızlı yürümüş olmalılar ki aynı hizaya gelmiştik . Emir diğer kolunu Ceren'in beline doladıktan sonra bana bakarak '' Gördüğün gibi burası bir cadde '' dedi sırıtarak . '' Eee yani ?? '' dedim gözlerimi onun gözlerine baygın bir şekilde sabitleyip.'' Yanii bağırma '' dedi yine aynı şekilde sırıtarak.'' Sen öpüşürkende ormanda değildik canım , caddedeydik '' dedim ormanda ve caddedeydik kelimelerine daha fazla vurgu yaparak . Emir tam ağızını açıp birşeyler söyleyecekti ki Rabia '' Çocuklar gibi kavga etmeyi kesin.Bakın sahile geldik . Tadını çıkarın '' dedi gülerek . Sinirimin geçmesi için deniz kokusunu bir güzel içime çektim.Bu koku bana gerçekten çok iyi geliyordu...
Kayalıklarda gezindikten sonra uygun bir kaya bulup üzerine oturduk . Buraya hep bu saatlerde gelirdim.Bazen de gece annem uyuduktan sonra gizli gizli kaçamaklar yapardım.Sırf buraya gelip rahatlamak ve daha güzel hayaller kurabilmek için.Hep kız kardeşimi düşünürdüm.Bana benziyor mu ? , o da benim gibi gök gürültüsünden korkuyor mu ? , kulaklıkla müzik dinlemeyi seviyor mu ? diye ortak noktalarımızın bulmaya çalışırdım.Yanımda olsa ona doyasıya bakardım.Saçlarına , gözüne,,kaşına ... Doyasıya öpüp sımsıkı sarılırdım.Hiç bırakmayacak gibi.Hep yanında olurdum.Sohbet ederdim.Onu mutlu etmek için elimden gelenin fazlasını yapardım.Ağlayınca teselli edip , olumlu düşünürdüm.Ona moral verirdim.Hasta olunca ona iyi bakardım.İyileşmesi için çabalardım.Ona hediyeler alırdım . Çünkü o benim canımdı , yarımdı.KARDEŞİMDİ...
Deniz kokusunu derince birkere daha içime çektikten sonra Rabia ve yanında oturan Mert'e baktım.Çok mutlu gözüküyorlardı.Mert gülerek yaşadığı bir olayı anlatırken aynı zamanda da elleriyle daha açık bir şekilde anlatıyordu. Rabia da ona bakarak gülüyordu.Mutlulardı...
Emir ve Ceren 'e baktığımda el ele tutuşmuşlardı .Ceren deniz'i , Emir ise Ceren ' i izliyordu.Onlarda mutlulardı...
Sudeye baktığımda ben gibi elleriyle bacaklarını sarmış deniz'i izliyordu.Yerimden kalkıp tam onun yanına gidecekken 4 kayalık sonrasında oturan bizimle yaşıt elinde gazete kağıdıyla sarılmış bir içki şişesi olan çocuk bana bakıp '' Şişşt güzelim.. sevgilin varrrrr mıı ? '' dedi.Ağzımı açmış cevabını verecekken Emir gülerek '' Sevgilisi yok boşta '' dedi.Ona bakarak '' Komik mi ? '' dedim. Deniz'e bakıp tekrar bana baktıktan sonra dudağını yalayıp '' Oldukçaa '' dedi.Gözlerimi sinirle ondan kaçırıp 4 kayalık sonrasında oturan sarhoş yaşıtıma '' Var sevgilim '' dedim dişlerimi gıcırdatarak.Bana doğru yürümeye başlayınca geriye doğru adım atıyordum.Elindeki gazete kağıdıyla sarılı olan içki şişesini denize attıktan sonra '' kaçmaaa '' dedi.Geriye doğru bir adım daha atarken tam düşecektim ki Mert beni tutup düzgün bir kayaya oturttuktan sonra sarhoş çocuğun yanına gidip dövmeye başladı.Çocuğun her tarafı kanlar içerisindeydi.Artık dayanamayıp yerimden kalktım ve '' Mert tamam dur ! '' dedim bağırarak.Son bir yumruk daha indirdikten sonra adam yere yığılmıştı.Emir'e baktığımda hiçbir şey olmamış gibi deniz'i izliyordu.Nasıl bukadar sakin olabiliyordu ki.Sonuçta arkadaşıydım.Demek ki Cerenden başka gözü hiçbir kızı göremeyecek kadar seviyordu.Hatta sevmiyordu.Aşıktı...
Sude ve Rabia , Mert beni düzgün bir kayaya bıraktıktan sonra hemen yanımda bitmişlerdi.Birisi bir kolumu tutuyordu.Diğeride diğer kolumu.Sürekli '' İyi misin Ecem ? '' gibi sorular soruyorlardı.Endişeliydiler.Mert ' te yanıma gelip '' İyi misin Ecem ? '' diye sorunca '' Tamam , iyiyim.Bu arada teşekkür ederim Mert '' dedim.Göz ucuyla sinirli bir şekilde Emir'e baktıktan sonra . '' Bir erkeğin yanında olan kıza hiçbir insan öyle davranamaz. '' deyince Rabia'nın içinden ' İşte benim erkeğim ' dediğini tahmin edebiliyordum...
'' Hadi artık gitme vakti '' deyince herkes Emir ' e bakmıştı.'' Ben arabayı alıp geleceğim . Bekleyin '' diye ekledikten sonra oturduğu kayadan kalkıp ilerlemeye başladı . ' Mert ' in dediğini yediremeyip gidiyosun dimi Emirr ' demeyi o kadar çok isterdim ki.Arkasından öylece bakarken Mert '' Pamuk şeker isteyen ? '' dedi gülerek.Konuyu dağıtmaya çalışıyordu.Onunla iyi anlaşacaktık.Elimi havaya kaldırıp gülerek '' Benn '' dedikten sonra Sude ve Rabia da ellerini kaldırıp gülerek '' Benn '' dedi.Ceren'in oturduğu kaya'nın yanına gidip '' Sen pamuk şeker sevmez misin ? '' dedim.Soğuk bir sesle '' Hayır '' deyince tekrar Sude , Rabia ve Mert'in yanına gidip '' Ceren pamuk şeker sevmiyormuş ama sen yinede al '' dedim gülerek .Ceren yine yemesse onunkinide ben yiyecektim.Pamuk şekerin hastasıydım...
Mert gülerek kafasıyla onayladıktan sonra gitti.Birkaç dakika sonra elinde 5 tane beyaz pamuk şekerle geri dönmüştü.İştahla 2 beyaz pamuk şekeri elime aldıktan sonra Ceren'in yanına gidip '' Bence yemelisin.'' dedim.'' Hayır yemeyeceğim anlamıyor musun ? '' dedi gözlerini benden kaçırarak .Ağlıyordu...
Oturduğu kaya'ya yanına oturup '' Neden ağlıyorsun ? '' dedim.Saçlarıyla yüzünü kapatmıştı.Ağladığını görmemi istemediği çok belliydi.Elimle saçlarını kulağının arkasına koyduktan sonra bana uzun bir süre baktı.Masmavi gözlerinden yaşlar akıyordu.Ama hiç sesi çıkmıyordu.Birden sarılmıştı.Sarsılmıştım.Bende yavaşça kollarımı onun sırtında buluşturup sıvazlamaya başladım.Saçlarını geriye atıp okşuyordum.İnanamıyorum bu benmiydim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Romance''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.