29.10.2017 - Yuumakonda a slow burns

303 23 12
                                    


Jak jsem zmínila v klasické kapitole, co se romantických příběhů týče, upřednostňuju slow burns.

Slow burns, to je vlastně takový ten typ romance, kdy je čtenáři jasné, kam to bude směřovat a že se postavy dají nakonec dohromady, ale dávají si sakra na čas. V podstatě by se dalo říct, že v Diabolik lovers se tohle týká jakéhokoliv z upírů, jenže...

Víte, jak to je. Někteří jsou slušňáci a jdou na ty romantické věci postupně, ale jiní... ANO LAITO DÍVÁM SE NA TEBE UGH. 

Laito se chová jak exhibicionista, který k vám přiběhne v parku, rozhalí kabát a rovnou vám strčí svůj klacek do ksichtu, div vám nevypíchne oko =__=

Problém je v tom, že hrdinku (ať už Yui nebo Reader-chan) ze začátku vůbec nemiluje. Z toho důvodu mám trochu problém s ním něco psát, protože mám raději nějaké sexy věci až na základě vztahu a společných citů. Ne že se spolu nesčetněkrát vychrápou a pak "jo, hej, já tě možná mám i rád, lol". 

TAKŽE, co se týče romancí, které zatím mám v Deníku nastavené, tak Subaru a Reiji budou jednoznačně slow burn, který preferuju, čili postupné poznávání toho druhého a pak zamilovanost, kdežto Laito a Shuu budou takoví ti, co nejdřív konají tělem a pak až se dopracují k nějakým upřímným citům. Bude zajímavé psát obojí.

A TEĎ K TÉ YUUMAKONDĚ Z NADPISU...

Jsem si takhle hrabala nemravnou komunitou na tumblru, kam lidi posílají své úchylné představy o DL chlapcích, a zdá se, že všeobecně anglicky-mluvící fanoušci přezdívají Yuumově...... nádobíčku Yuumakonda...

Proč? NO, protože při Yuumově výšce (190cm) a celkové medvědovosti je jasné, že v kalhotách nebude mít pouze nějaké mini-párátko xD Mno... Sice nevím, jestli použiju přímo ten název Yuumakonda, ale ano, i v mém příběhu bude mít Yuuma pořádnou kládu *červená se* :D

Ehm. Popojedem. 

Jaký typ romance máte raději vy? XD

DL - Novinky, články, názory... - 1. částKde žijí příběhy. Začni objevovat