Dnes jsem nějaká velice... plodná.
Ale o tohle se prostě musím podělit! Konečně se mi dostal do rukou velice očekávaný balíček, který z Japonska šel nejlevnějším poštovným 2 týdny, z Prahy do Ostravy den, a z jednoho depa na severním konci Ostravy do druhého depa na jižním konci Ostravy 1 týden, takže jsem byla na Českou poštu fakt nasraná. Prostě...
Ale poté, co jsem si vystála asi půlhodinovou frontu, jsem si konečně to balíčisko dotáhla domů! Zde, v celé své kráse, s razítkem Bez cla a zamazanou mou adresou, ať mi nemůžete posílat výhružné dopisy!
No, popadla jsem samozřejmě nůžky a hned se do toho začala natěšeně dobývat. Moc opatrná u takového rozbalování bohužel nebývám...
Awwww, to miluju takové ty "díky za nákup!" zprávy, které japonské eshopy dávají do zásilek. To není jak eshopy u nás v ČR, které vám do balíku ještě naplivou XD
Začala jsem tedy kuchat obsah balíčku a hle! Bylo tam:
Jakési speciální cedlo s dramatem o... nevím čem, ještě se mi nechtělo luštit znaky, a samozřejmě limitovaná edice Lost Edenu!
Ta limitovaná edice byla sama o sobě papírová krabička, tak jsem se musela prokuchat hlouběji...
!!!
V krabičce byla samotná hra (to jsem čekala), speciální booklet (to jsem tušila - to je ta černá věc) a další dvě cédéčka s dramaty!
Věděla jsem, že k té hře bude nějaké drama CD, ale že dostanu celkem tři, to jsem netušila! Musím poslechnout, co to vlastně je, ale vypadá to, že na tom prvním z těch dvou, co byli přímo v té herní krabičce, vymýšlejí upíři jakousi... přezdívku? A v hlavních rolích jsou: Ayato, Laito, Ruki, Kou, Yuuma a Carla (co ten tu chce? Taková banda XD)
To druhé z té herní krabičky... se podržte... se jmenuje "Hledání fusekle v domě rodiny Sakamaki ~ Pandořina skříňka, jež nesmí být otevřena" (WTF?!)
A v hlavních rolích je... ten zbytek, čili: Kanár, Shoe, Rejža, Auťák, můj adoptivní syn (Azusa), SHIN(geki no kyojin) a Biograf. No... tady dobrá sebranka.
Jsem velice zvědavá, co z toho vyleze.
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.