Mno. Takže co se děje? Chtěla bych tento víkend dodělat shrnutí Ayata z Vandead Carnivalu, ale moje lemra je neskutečná, takže budu ráda, jestli dám aspoň chapter 2.
Včera v jednu ráno jsem se trochu potýkala s Rukim v More,Blood.
...
...
Ok, on není až tak strašný. Budu muset upravit svůj osobní žebříček, ale můj žebříček vypadá nějak takhle:
1.místo: Reiji
1.místo: Shuu
1.místo: Subaru
1.místo: Carla
1.místo: Azusa
1.místo: Yuumapak asi následuje dalších pár prvních míst a pak je 2. místo: Ruki, takže z něj udělám taky 1.místo a bude. Ach jo.
Ten pocit, když v každý daný okamžik máte jako oblíbence toho, na koho se zrovna podíváte... =_=
Nicméně ne, fakt není tak strašný. Má sice své chvilky, kdy dělá ošklivé věci, ale po mlátičce typu Yuuma nebo Reijiho fyzických trestech bičem je ten jeho psychologický útlak celkem v pohodě. (FUJ, co jsem to právě napsala?! Psychologický útlak že je v pohodě?! Prosím, neberte si ze mně nikdo příklad! Psychologický útlak není NIKDY v pohodě! XD)
A HLAVNĚ!!
Dneska odpoledne asi otevřu prvních pár volných míst na krátké příběhy na přání v rámci toho zmiňovaného Adventního kalendáře, ať mám čas něco napsat a pak v tom nejsem zavalená.
Otevřu to pak jako novou sérii s pravidly, ale předem říkám, že bych asi byla nejraději, kdybyste mi posílali přání s popisy vlastních OC a nejlépe i s nějakým drobným námětem, třeba "moje OC a Subaru o přestávce ve škole a má to být romantika", ať si to pak necucám všechno z prstu a mám se čeho chytit.
NAVÍC se mi ty popisy OCček budou hodit, protože by se časem mohly sem tam mihnout v Deníku, jako takové drobné poděkování čtenářům... Hmmm~
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.