Představte si, že ten balíkář včera dojel až v pět večer. Chudák, vypadal frustrovaně, páč je prý nový a ještě neví pořádně co a jak. Takže po mně ani nechtěl dobírku, musela jsem mu ji připomenout já. Nakonec jsem mu dala tringelt v takové výši, že dnes nemám na oběd =_=
Ale aspoň vypadal spokojeně... Nakrmím svou duši dobrým pocitem. Asi.
Víte, co mě trochu děsí? XD Mám mizerné sebevědomí, takže když vidím, že Deník dostává nová přečtení, ale lidi to nehvězdičkují, tak z toho začínám být špatná. Víte co, takový ten panický hlas v hlavě: "OMG JE TO STRAŠNÉ! SMAŽ TO, KRÁVO! NIKDO BY TO NEMĚL VIDĚT!!"
Pak se vždycky ozve hlas rozumu: "Krávo, píšeš to asi tak tři týdny a předtím jsi nedávala online vůbec nic, tak co čekáš? Že to bude mít kvanta obdivovatelů? Když je navíc DiaLover fandom v ČR a u sousedů jen jakási zahnívající hrouda věrných zbytků fanoušků?"
Jo... Ale jsem ráda i za tu zahnívající hroudu, jste supr.
Ale jo, i tenhle rozhovor se občas stává:
Ségra: "Už máš další díl?"
Já: "Musím to zeditovat a přepsat divné věci a tak..."
Ségra: "Dělej! Dělej!"
*o půl dne později*
Ségra: "Už jsi poslala další díl?"
Já: "....... Už jsi mi dala hvězdičky za ty předchozí, zmetku?"
Ségra: "No jo, no jo..."
XD
A na cože jsem to čekala? Co našemu drahému balíkáři-nováčkovi vysloužilo moje prachy na dnešní oběd?
...
...
...
Omlovám se za mizernou kvalitu, mám mobil z pravěku. Také se omlouvám za zasviněnou klávesnici (poznámka pro sebe: krávo, příště si kup černou, nebudeš ji muset tak často čistit).
A cože to je?
Vpravo: DL - Vandead Carnival - fandisk ke hře More Blood (krátký bonusový příběh o tom, jak jde Yui s upíry blbnout do zábavního parku - ANO, ČERPÁM INSPIRACI)
Vlevo: DL - Dark Fate - třetí hra ze série DL, přesně ta, kde jsou do mixéru přihozeni Vlčata. TAKŽE SE IDEÁLNĚ KONEČNĚ DOZVÍM, JAK TO S NIMI JE!
Už mě pěkně smolilo, že tetí série se nekoná, tak jsem prodala ledvinu a koupila si tohle.
Pak se o těch hrách víc rozkecám. Ideálně v nějakou méně hloupou dobu, než je... *kouká se na hodiny* .....
..... UGH.
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.