I tak se stalo, že jsem se úspěšně prokousala prologem. Vzhledem k tomu, že jsem kdesi na začátku prologu vybrala, že místo toho, abych se flákala po městě nebo zůstala po vyučování ve škole, jsem se odebrala do limuzíny a odfrčela se zazobanými bratry domů, dostala jsem na výběr pouze z rodiny Sakamaki, co se týče balení.
A co se tedy v prologu dělo?
Yui bratrům oznámila, že zahlédla u školy vlky. Bratři se dohadovali, co to může znamenat, když normální vlci jsou v Japonsku vyhynulým druhem. Rychle tedy usoudili, že to nejspíš budou nějaká stvoření z podsvětí, ale že Vlčí klan si rád udržuje odstup od kohokoliv a nehrozí, že by se jen tak poflakovali po světě lidí. Do toho se samozřejmě blíží zatmění slunce a upíři Yui varují, že jednak budou v tu dobu poněkud zesláblí (jako já v pondělky) a můžou provádět "divné a neobvyklé věci". To nějak nerozvedli, bohužel. (Divné a neobvyklé, asi jakože Shuu nebude spát a tak? Subaru přestane rozbíjet krámy? :D)
No nic. Druhý den ve škole učitel Yuině třídě představil nového studenta... No a kdo jiný to je, než než drahý Shin-kun! Shin Yui požádá, jestli by ho o obědové pauze trochu po škole neprovedla a neukázala mu, co a jak. Yui souhlasí a já se děsila, že po ní skočí Ayato, který je ve stejné třídě, a začne kvákat, že JE JEN JEHO a OPOVAŽ SE S NÍ JÍT ČIČINAŠI!!
A co myslíte, že se stalo?
Kanato a Ayato si vzali Yui po hodině bokem a starostlivě jí říkali, že si na Shina má dávat pozor, že jim připadá "nějakej divnej".
A já tu sedím a říkám si...
"Kdo jste a kde je pravý Ayato a Kanato?"
Yui jim slíbí, že bude opatrná a usoudí, že si teď asi dávají hodně pozor kvůli tomu, že jsou jejich smysly otupělé kvůli zatmění. Ayato ani Kanato totiž nedokázali říct, co přesně je na Shinovi divného, jen jim "prostě neseděl". Přičemž kdyby zatmění nebylo, vyčmuchali by ho asi hned...
No, 2/3 trojčat se odeberou do pryč a přijde Shin s tím, že "hehe, kašlem na prohlídku školy, pojď na střechu, chci se juknout na měsíc" a Yui s ním normálně jde. Sakra holko, víš přece, že na střeše tě nepotkalo nikdy nic dobrého! No ale prostě JDE s ním. A odkudsi je pozoruje... Shoe-san! >///<
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.