Než se rozkecám o našem ex-aristokratovi, tak hádejte co! Ségra chtěla tu kapitolu o Kanatovi, protože to byl její oblíbenec... páč nehrála ty hry. No, a jak si přečetla tu kapitolu, kterou jsem jí věnovala, tak její reakce na to, co tam Kanato provádí, je asi takovéhle:
A ona na mě, jestli je fakt takový ve hrách. Říkám, že spíš jo, než ne :D
Myslím, že rychle změní své preference XD
No a teda co je s tím Rukim, když jsem začla hrát jeho dějovou linii v More, Blood?
Ruki na samém začátku ve mně vyvolává podobné pocity, jako když šlápnete do hovna a najednou vás štve celý svět, přestože jste měli předtím supr náladu.
On se mi děsně líbil od momentu, kdy oznámili, že se k Sakamakiům přidá rodina Mukami. Byl hezoun, hlas měl od jednoho z mých nejoblíbenějších dabérů, nevypadal, že bude nějaký velký trotl, a pak...
Zmetek neskutečný. Jako fakan mlátil své služebníky, na Yui je hnusný, jak kdyby měl zaražené prdy a byla to snad její vina, a když tam z ní pije krev tak moc, že se tam holka složí, tak jí řekne, že jí pomáhat nebude a nečině čumí, jak se chuděra musí zvednout a sama vypotácet z místnosti.
Jo, a kromě toho, že jí říká dobytek, tak o ní mluví jako o neživotné věci. Místo aby použil „kono kata" (tenhle člověk) nebo „kanojo" (ona; tato žena), tak o ní říká „kore", a kore je prostě ukazovací zájmeno, kterým byste ukazovali třeba na stůl.
(Primadona jedna blbá, ten Ruki)
Reiji sice Yui sem tam zbičuje, ale aspoň se k ní chová slušně, i když je ta jeho slušnost do značné míry předstíraná. Sakra Ruki, nedabovat tě ten člověk, co tě dabuje, tak tě snad i nesnáším, aspoň to jsou mé myšlenky na začátku More, Blood!
Jaký je váš názor na Rukiho?
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
AléatoireSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.