Zdravím! Doufám, že jste prožili krásné svátky a měli jste bohatého Ježíška a blablabla takové ty řeči, co se říkají, však to znáte. Já se mám upřímně dost hrozně, protože zatímco dárky i večeře byly super jako vždy, na Štědrý den se nám ztratil můj milovaný osmiletý kocour a nálada u štědrovečerního stolu byla stejně hrozná, podobná, jako by nám umřel člen rodiny (já a máma jsme toho kocoura měly dost rády). Prostě něco chybělo. Já osobně jsem na naše zvířata dost citlivá, nevím, jak to máte vy :( A to dneska mám jet k tetce a tvářit se, jakože "hahaha, to je super jak jsme se všichni sešli a jak do sebe lijem jednu slivovičku za druhou"? Ani omylem. Zkusím se z toho vykecat, fakt na to nemám dnes náladu.
Takže čím se zabavit? Samozřejmě psaním. Psaním nějaké hezky hořké věci o tom, co mě na DL, které mám tak ráda, smolí. Nevím, kolik toho vymyslím na jedno posezení, a jestli taky něco máte, klidně to přihoďte do komentářů a já to rozvedu příště. Jestli tu budou nějaké drsnější věci typu "NENÁVIDÍM YAOI V DL!!!!" tak se omlouvám. Je to způsobeno mou "super" náladou XD
(Rovnou vynechám to, co nás sere ze všech nejvíc: kde je třetí série?!)
1) V hlavní roli Ayato Sakamaki
Ugh... Tohle mě tak neskutečně štve a není to problém pouze Diabolik Lovers, ale i mnoha jiných otome her (her, kde balíte hezké chlapce). Mám Ayata ráda, ale to, jak ho tvůrci neustále cpou do popředí, to mě vytáčí. Série drama CD? No... Hádejte, koho vždycky vydají jako prvního. Ayata! Kdo je v anime hlavní kluk pro Yui? Zase Ayato, a to je podle mého názoru jeho příběh z bratrů Sakamaki nejméně zajímavý, snad s výjimkou Kanata. A to ani nemluvím o oficiálních obrázcích...
Ne, vlastně počkejte. Rozpovídám se o nich! I na nich ho totiž najdete VŽDY ve středu té kompozice. Buď je největší, nebo je uprostřed, nebo je prostě v poloze, která upoutá pozornost nejvíc. Tak schválně, pár příkladů za všechny:
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.