Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!! Ááááá!!
Uf.....
Ok, tož si takhle ráno vstanu, uvařím kafe a vlezu na Youtube, že su opustím nějaký FNAF let's play od Markipliera... No, a co se nestane, kanál Rejetu po mně hodí nové video - což se stává často, protože oni vydávají furt něco...
Ale že to bude video k Diabolik Lovers?! Wow! Něco se na nás chystá. Schválně, koukněte sami. Promo video je pěkně děsivé, ale nic moc v něm neuvidíte... Ale i tak! Aspoň mám naději, že moje oblíbená otome série ještě není úplně mrtvá!
A to jsem si zrovna včera říkala, jestli se ještě něco bude dít, až dovydávají sérii Para-Selene, protože kalendář vydaných dramat po konci Para-Selene zeje prázdnotou...
Zatím nikdo neví, jestli to bude nová hra nebo nová série CD Dramat. Podle poněkud neurčitého textu, který ve videu běží, bych řekla, že spíš to druhé, ale uvidíme.
A o co že by mělo jít?
V kostce: Ty a "tvůj upír" se potřebujete někam schovat před zuřivou bouří a jaksi vběhnete do opuštěného muzea, které je ale plné dost děsivých portrétů. Jeden z nich obzvlášť nahání hrůzu, jakoby byl živý.
Je na něm upír (text naznačuje, že to je právě ten, se kterým jsi tam vlezla, prostě nějaký Doppelganger - zlý dvojník), a co čert nechtěl, zničehonic sestoupí z obrazu a začne pít Tvou krev. Tvůj vyvolený, "opravdový" upír Tě chce zachránit, ale muzeum ho jaksi pohltí (???).
A co se stane s Tebou? Pokud propadneš pokušení falešného upíra a neprokoukneš včas průser, do kterého ses dostala, budeš navždy uvězněna v obraze...
...
To je v podstatě ono. Myslím, že s tím zlým dvojníkem přišli proto, protože kluci nám během těch her tak trochu "vyměkli" a už zdaleka se k Tobě nechovají jako na samém začátku, a vzhledem k tomu, že ty hry byly o SADISTICKÝCH upírech, kteří Tebou zametali, jak mohli, rozhodli se tvůrci zase přivést do her tenhle nevyspytatelný element... HM.
Doufám, že víc infa vyplivnou brzy!
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.