7.1.2018 - Třetí část Shinovy linie v DF - 1/3

90 17 10
                                    


Víte co? Ten WP mě pěkně smolí. Absolutně mi nehlásí, když mi někdo něco okomentuje, nebo mi to nahlásí o 24h později. Updaty knih, které sleduji, nebo zmínky mého ctěného jména to nehlásí taky. Pochopím jeden den, že mají výpadek, ale tohle už je třetí večer, kdy se na tom nedá rozumně pohybovat. No. Tu alespoň máte zase trochu Shina. Je to zase celkem informační bomba, tak to oproti předchozím částem rozdělím trochu víc.

*

I tak se stalo, že Shin přišel o oko. Oko jak oko, to by ještě nějak rozdýchal, kdyby o něj přišel při souboji nebo tak, jenže přijít o něj v poníženém pokleku před Vůdcem rodu, který považuješ za podřazený tvému, a ještě rukou vlastního bratra? To nechceš.

Bohužel, ani Shinova oběť a Carlovo rozhodnutí sklonit hlavu nedokázalo válku oddálit na příliš dlouho a postupem času se Zakladatelé dostali do sváru se všemi ostatními rody Podsvětí. Otec obou bratrů, Giesbach samozřejmě dostál svému titulu Krále Zakladatelů a vedl svá vojska do války, ale i mezi Zakladateli se našli takoví, co odmítali boje a rozepře. Shinovi to ale bylo fuk. Ten byl rád, že může vyzkoušet své schopnosti v praxi v nějaké pořádné rvačce.

Shin se doslova nemůže dočkat, než ho otec pošle do přední linie bojů, a jde za ním do pokoje požádat, aby ho pustil do boje co nejdříve. V otcově pracovně se ale nachází kdo? Carla, a o něčem se s otcem hádá. Shini dorazí až na samotném konci hádky/diskuze, kdy Giesbach rázně odmítne Carlův návrh, ať už to mělo být cokoliv. 

Giesbach vidí Shina (Giesbach Shina před Carlou dost upřednostňuje, nevím proč, asi že je víc podle jeho gusta?) a hned se ho zeptá, co Shin potřebuje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Giesbach vidí Shina (Giesbach Shina před Carlou dost upřednostňuje, nevím proč, asi že je víc podle jeho gusta?) a hned se ho zeptá, co Shin potřebuje. Shin namítne, že počká, než otec dohovoří s Carlou, ale fotr spustí: "Ne, ne, Carla už je stejně na odchodu. ŽE?!" Carla odchází a Giesbach brblá, že mu to vždycky zkazí náladu, když mu Carla přijde na oči. (Otcové v DL jsou otřesní.

Shin vyrukuje se svým přáním jít do boje, ale otec mu řekne, že on se na přední linie cpát nemusí, že to je práce Carly jakožto jeho následníka. Shina to pořádně naštve, ale nic na sobě nedá znát, a odejde depkařit na verandu Zakladatelského zámku. Postává tam i partička mladých Zakladatelů, kteří se vybavují o válce. Shodnou se na tom, že vyhlášení války Giesbachem je dost zaskočilo, ale že jsou zároveň rádi, že je povede Carla, protože se pod jeho vedením cítí neporazitelní, a i kdyby, klidně za něj položí život, a "ten chlap Karlheinz nemá šanci". Shin to slyší a zase mu začne šrotovat v hlavě, proč je jeho Brácha v očích ostatních takový hustý hustič, co kdy hustil, když on ho sám ho viděl pokleknout pod jakýmsi podřadným vůdcem nepřátelského rodu.

Shin nachází Carlu v zahradě u fontánky. Carla vypadá poněkud... nesvůj. Shin si začne dělat legraci, jestli je před velkou bitvou nervózní. Carla mu jen odpoví, že si má myslet, co chce, a odejde. Shin to si to vyloží tak, že jím Carla pohrdá, protože jakožto někdo, kdo se boje nebude účastnit, nemůže tušit, co cítí ti na předních liniích. Tahle krátká slovní výměna ho akorát naštvala, tak se vrací do svého pokoje.

DL - Novinky, články, názory... - 1. částKde žijí příběhy. Začni objevovat