21.12.2017 - Nové obaly CD Dramat

78 19 11
                                    


Dobré ráno, dnes jsem procitla ze svého spánku, a s hrnkem kafe u snídaně koukla na stránky, kam tak ráno koukám, jednou z nich je i web k Dialovers. NO A CO NEVIDÍM? 

Rejet vydal obrázky obalů cd dramat, která vyjdou na konci února. Víte co? Sice nemám prachy, abych si koupila všech 13 dílů právě vycházející série Para-Selene, ale možná že si koupím některé ze svých oblíbenců :| 

A teď už k obalům. Jako první máme další díl Versus IV, kde se mezi sebou v sosání krve "utkají" Kanato a Kou:

 Jako první máme další díl Versus IV, kde se mezi sebou v sosání krve "utkají" Kanato a Kou:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To je mi kombinace. Chudák Kou, Kanato celkově v těch Versus dramatech dost brečí XD

A pak 11. díl Para-Selene (každý hošan má vlastní cédéčko, takže jich je 13 a... ne, fakt nekradu ;_; ) No... a ten obal.... ehm. 

...

...

*hluboký nádech*

...

...

...

...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! 

*zvuky explodujících vaječníků* 

*záběry z přírodovědných pořadů, jak všelijaká zvířata provádí před pářením milostné rituály*

*x-krát zvětšené záběry z mikroskopu, jak spermie plavou k vajíčku a pak ho oplodňují*

*kdesi ve vesmíru vybuchuje Supernova*

Ugh. Kdo mě trochu zná (a ví, že Carlu cpu do RPček, i když nikdo z nás pořádně neví, jak ho hrát XD ), tak asi chápe, z čeho vycházím. (Já nemůžu z těch očí a z té ofinky, která mu odstává jak kdyby si ji ve spánku blbě přilehl a nevěděl, co s ní udělat <3 <3 <3  Ťůůů! Zabijte mě někdo.)

(Mimochodem, v Deníku Zakladatelé budou taky a zrovna Carla tam bude mít celkem důležitou roli - kdo by to byl řekl, že?)

MIMOCHODEM, DOTAZ: Je etické/normální dávat sám sobě k něčemu hlasy? Občas mám tiky, že bych si olajkovala všechny své kapitoly čehokoliv, protože málo čtu a hvězdiček mám plný batoh, takže 100 denně fakt nerozdám, ale pak si říkám: "Mizu, přece nejsi piča..." (pardon)

DL - Novinky, články, názory... - 1. částKde žijí příběhy. Začni objevovat