Seznamte se: Laito Sakamaki

196 18 48
                                    



Ok... Sice vím, že jsem slíbila, že tuhle „Seznamte se" sérii vezmu popořadě od nejstaršího k nejmladšímu, a fanouškům Reijiho se tímto omlouvám, ale prostě mi to nedá: musím si nějak utřídit myšlenky ohledně pana Laita Sakamakiho, našeho oblíbeného sexuálního devianta... ALE! Opravdu je to jediná vrstva jeho osobnosti? Samozřejmě, že NE, jako u většiny chlapců z DL, jenže u něj je mnohem, MNOHEM horší dokopat se pravdy.

Už jsem to asi zmiňovala, ale Laito je pro mě na psaní zdaleka nejnáročnější, protože k správnému psaní Laita nestačí nahodit pár scén, ve kterých se chová jak dobytek („Slyšel jsem dobytek?" ... Ruki, teď prosím ne). S jeho osobností se to má takhle: Představte si, že vás postaví před velikou hromadu hnoje s tím, že ji máte odnosit někam jinam, ale místo toho, aby vám dali pořádné vidle, vám do ruky strčí obyčejnou vidličku a řeknou: „Tak, holka, snaž se." Vy na ně nejdřív čumíte jak kdybyste spadli z borůvky, ale nakonec si řeknete „Dobrý, no..." A dáte se do díla. Tož se v tom chvíli tou vidličkou vrtáte, a po rozebrání určité větší či menší části hnoje pod tím vším naleznete něco ještě mnohem horšího, ale zároveň exponenciálně smutnějšího... *sem vložte něco, co považujete za opravdu smutné, třeba... oznámení Rejetu, že třetí série nikdy nebude, nebo tak něco*

Nějak tak to s Laitem je. Asi by to chtělo začít Cordelií, ale k té jen povrchově a tak, aby se to týkalo Laita – víc toho bude u Ayatova Seznamte se, a pak také (nejspíš) v Ayatově dějové linii v Dark fate.

Jak jistě víte, Cordelia byla první manželkou KarlHeinze. Vzhledem k tomu, že byla napůl Zakladatel a napůl démon, měl Karl zájem o její velice speciální krev a... genetickou výbavu. Hlavním účelem pochopitelně bylo zplodit s ní potomstvo, ale že byla Cordelia super emancipovaná a kurvila se kde mohla, mimina byla to poslední, o co měla zájem, takže velmi dlouho Karlově super-potentnímu semenu odolávala, ačkoliv do něj byla opravdu zamilovaná (do Karla. Ne do semene. I když... Nechme to tak). Karlovi se nelíbilo, že si ženuška dělá co chce, ale děti nechce a nechce, a tak si vzal ženušku druhou, s tou počal první dva spratky a za to Beatrix zahrnul přízní. Co na to Cordelia? Pochopitelně začala žárlit, protože ONA přece byla první manželkou!

Až tahle žárlivost a touha vyrovnat se Beatrix ji donutila počít s Karlem dítě, no, a trojčata byla na světě. Laito se biologicky narodil jako první, následován Kanatem a jak poslední vykoukl Ayato (mimochodem... v rozmezí tří dnů! Dokážete si představit, čím chudák baba musela projít, když měla porodní bolesti tři dny v kuse?! Snad jí Karl dal aspoň nějaký epidurál nebo tak XD ). Podle staré japonské tradice je starší ten, kdo vyleze poslední, protože „byl v děloze dál a tudíž byl počat jako první"... Trochu „co je to logika?", ale budiž, ok.

(Tohle mimochodem poukazuje i na fakt, že reálně bude trojčatům mnohem víc než 17 let. Nevím totiž přesně, kdy se tato tradice přestala používat, ale v současnosti se jde už podle biologie. Pro zajímavost, toto je zápletkou jedné klasické japonské hororové hry Fatal Frame 2. Jdete do desítky-let-opuštěné vesnice plné duchů zachránit svou mladší sestru-dvojče, protože zjistíte, že má být obětována v jakémsi temném rituálu. No, a během hry se dozvíte, že vaše hlavní postava, která se z dvojčat narodila jako první a je tudíž „starší", je ve skutečnosti tou mladší sestrou, která má být v rituálu obětována. To nechceš :-/ )

Laito byl tedy z trojčat považován za nejmladšího, a zatímco Ayato byl nejstarší a tak se měl stát dědicem (a proto ho Cordelia cepovala a nutila soupeřit s Shuem), a Kanato zase uměl nádherně zpívat, Laito nebyl v podstatě nic extra jen... z trojčat vypadal nejvíce jako Karlheinz, což nakonec vedlo k jeho největšímu neštěstí ;_;

DL - Novinky, články, názory... - 1. částKde žijí příběhy. Začni objevovat