Zdravím! Vylézám se svého zimního brlohu, abych s vámi sdílela dnes vydané náhledy ke coverům dvou právě běžících drama cd sérií. Oba tituly mají datum vydání 23. března 2018 a vypadají dost dobře - jak jinak!
Jako první je tu poslední díl ze série Versus IV, kde se o přízeň posluchačky "utkají" Yuuma a Laito.
Tak copak? Co říkáte na tuhle podivnou dvojici? V More,Blood bývá Laitovým protivníkem většinou Kou, takže mi tahle dvojička připadá... zvláštní. Jakoby si někdo lovil jména ze dvou pytlíků a vycházely mu totální koniny. (Ale pořád myslím, že na kombinaci Reiji & Azusa ze čtvrtého dílu stejné série to co se "divnosti" týče fakt nemá.)
A druhý cover je předposlední díl ze série Para-Selene, která je, jak už jsem říkala, sólová, takže to máte třináct CD na třináct upírů a NE, FAKT NEKRADU ANI NESERU DIAMANTY, abych si to všechno kupovala. Bohužel. (Ale ten Versus IV mě láká celý, protože to je "jen" 6 CD.)
A kdože je předposlední hošan? Ano, je to šéf Mukamiů, Ruki!
*odchází k prádelníku pro čisté kalhotky*
Ruki tu vypadá velice... lahodně, ale to on vypadá všude. Mimochodem, na Diabolicích mě fascinují jejich náušnice a piercingy. Asi se někdy odhodlám udělat nějaký článek shrnující, kdo v uchu něco má a kdo ne :D Bude zajímavé projíždět můj archiv oficiálních obrázků stažených z netu.
A abych nezapomněla, jako poslední z Para-Selene série bude Shuu a... kurňa. Mám tu jeden gif, který mé pocity zcela vystihuje, protože mám poslední 3-4 týdny těžce Shuu-centrické období, za což může jedna z mých drahých čtenářek. Jo, a ten gif, abych nezapomněla (ok, bude jich víc):
*
*
*
Tak... No. Jinak co se děje dál? Jak jsem napsala, jsem teď v zimě hodně autorsky utlumená a navíc jsem v Deníku trochu na MWEH bodě, což je ironické, protože jsem se na nadcházející scény původně děsně těšila, ale... zima je svině, a moje kreativita zůstala uvězněná někde v roce 2017.
Takže teď budou věci přibývat spíš sem, jestli tedy budou přibývat. Každopádně bych měla dokončit toho Shina, protože ten mi chudák zahnívá a já mám jeden jeho dějový článek rozepsaný už asi tři týdny a... prostě to ze mě moc neleze. Taky by to chtělo dorazit Kanára ve Vandead Carnevalu, a do toho všeho mám největší chuť psát něco, co jsem ještě ani nezačala psát, a nosím to jen v hlavě! (Tu věc s Mukamiovými...)
Aaaaargh! Zimní autorský spánku, odejdi! Kreativito z listopadu, vrať se prosím!
***
Drobný dotaz, měl by na mě někdo nějaké dotazy? Jsem ochotná vyplnit různé tagy a fandovské otázky co se anime týče, na takové kraviny mě užije, ale nějaké FAQ (aneb často kladené otázky) by se možná taky hodily.
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
AléatoireSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.