Nuže! Rozhodla jsem se nejlepší konec sepsat ještě dnes, protože si chci u Koua udělat jednu velkou fajfku, ať můžu přejít k Shinovi, na kterého se už neuvěřitelně těším, protože OMG VŠECHNO TO INFO O ZAKLADATELÍCH! Ale nepředbíhejme, tohle je Kouův velký okamžik.
VAMPIRE END
*
Zase začínáme u klasické situace, Yui sedí v ložnici nad bezvědomým blonďákem a teskní. Přeje si, aby se probudil, ale ví, že i kdyby se probudil, kvůli tomu, že mu Karlheinz vymazal na jeho žádost paměť, si ji už stejně nebude pamatovat.
Kou se uprostřed noci na moment nečekaně probudí, ale zdá se, že to je jen chvilková záležitost. Je plný smutku a výčitek, že když ho Shin shodil z toho srázu, že se rozhodl Yui nechat být, odhodil její růženec a utekl směr Eden. Prý si nemyslel, že má právo nebo sílu být po jejím boju, takže vzal do zaječích. Řekne Yui, že úplně chápe, že už ho nechce.
Ona mu ale povídá, že tak to vůbec není, že když se od Shina dozvěděla, že utekl, byla naopak šťastná, že je naživu, a dodalo jí to odvahu dělat co může, aby tam někde nezemřela. Kou pronese, že to tak vypadá, že stále nechápe, že si ostatní nemusí klást žádné podmínky za náklonnost, kterou mu projevují, stejně jako když mu kdysi Yuuma dal tu kostku cukru. Řekne jí, že ví moc dobře, že jí v minulosti prováděl hrozné věci (koukám se na tebe, Koue v More,Blood), ale že ji upřímně miluje, a že ona je jeho modrou oblohou. Yui mu řekne, že on pro ni znamená totéž, a Kou usíná, respektive znovu upadá do bezvědomí.
Yui si uvědomí, že spíš než aby s ním vedla rozhovor, Kou prostě blouznil a mluvil z polospánku, a tak se rozhodne vydat na Eden za KarlHeinzem.
Prosí o vpuštění dovnitř, že chce Karla o něco požádat, a představí se. Po chvíli žadonění se vrata otevírají a ona je vpuštěna až do Karlovy super-psychedelické vesmírné místnosti.
Karl se před ní zjeví ve stylu: "Čau Evo, co sem lezeš?" mluví k ní vlídně, ale zároveň svým způsobem odměřeně. A samozřejmě se zeptá, jak našla do Edenu cestu. Ona se omluví, že to mu říkat nechce, protože "nechce těm dotyčným dělat problémy" XD Karl na to, že ok, to neva. Yui si ale pomyslí, že Karl beztak ví, že ji tam zavedli Azusa a Yuuma XD
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
RandomSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.