Takže znova, a tentokrát už doopravdy: Tsukinamijský prolog!
Klasika: Spolužačka se zeptá, zdali chce Yui s ní jít do města. Tentokrát tedy dávám, že ne, že bude pilně studovat ve škole, než se vrátí domů.
Stane se přesně to, co se stalo poprvé, když jsem se POKOUŠELA hrát Mukamíky. Yui zaleze do knihovny, zničehonic začne pršet a venku lítají blesky, Yui kňučí, že nemá deštník, a při dalším prásknutí blesku, který osvětlí potemnělou knihovnu, si všimne, že o kousek dál sedí Carla! Chvíli na něj čumí a on si toho pochopitelně všimne.
Yui: Ach ne, zadívala jsem se na něj, on si toho všiml a naše pohledy se střetly!
Yui mu nervózně řekne "dobrý večer" a dále si hledí svého učení. Bouřka pokračuje. Yui, aby se zase dostala do nálady učit se, se rozhodne najít si nějakou knihu v angličtině. Jde k příslušné sekci a začne se natahovat pro jednu z knih v horní polici, ale hle, celá police se na ni začne převracet.
NAŠTĚSTÍ a hlavně NEČEKANĚ polici zachytí právě Carla a tím ji zachrání od nepěkného úrazu. (AWWW.)
Ptá se jí, jestli se jí nic nestalo, ale pak si všimne knihy, kterou drží v ruce. Je to Shakespearův Macbeth. Zeptá se jí, jestli má Macbetha ráda, a ona odpoví že jo, což ho docela překvapí. Pak ji položí podivnou otázku, jestlipak si Yui myslí, že pokud strach pramení z neznalosti, tak neznalost pomine, pomine i strach. Yui nad tím přemýšlí, a když na ni Carla houkne, jaká je její odpověď, začne, že je sice možné, že když se člověk o něčem dozví víc, že se aspoň trochu přestane bát, ale "opravdový strach jen tak nezmizí".
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
LosoweSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.