Nuže, předchozí část byla plná zvratů, tak vás nemůžu nechat dlouho čekat na pokračování. Tož tady je.
Kou a Yui utíkají lesem v Podsvětí před lovcem upírů, o kterém zatím nemají ani ponětí, že se jedná o Yuia otce. Je jim ale stále v patách a nedaří se jim ho setřást, a tak Kou doslova jen lusknutím prstů zapálí v části lesa oheň, aby jim to dalo náskok při útěku.
Na útěku se schovají do medvědí nory, která je naše stará známá z Kanatovy linie XD Yui ale vyjádří své obavy, co podniknou, když je tam lovec upírů najde, protože nora má jen jeden východ, a v případě útoku nebudou mít kudy utéct. Kouovo řešení?
Vytáhne nůž a podá ho Yui.
A rovnou jí řekne, že ho má zabít hned teď a tady. Prý když bude po něm, lovec upírů přijde o svůj cíl a dá jí pokoj. Yui samozřejmě nechce, brečí, že přece Kou slíbil, že bude navždy s ní a že ona ho zabít nedokáže, ale Kou jí poví, že s ní bude navěky tak jako tak, stejně jako má modrou oblohu nad hlavou. A že než aby jeho tělo zetlelo vlivem stříbrných kulek v hrozných bolestech, mnohem raději by byl, kdyby ho zabila dívka, kterou miluje.
Yui je samozřejmě proti, ale jak Kou mluví a mluví, začne ji tím přesvědčovat, až i ona nakonec uvěří, že není jiná možnost, a tak si od něj vezme nůž a chystá se ho bodnout do srdce. Než to ale stihne udělat, zaslechnou kliknutí kohoutu pistole a hle, Kou má u hlavy hlaveň zbraně lovce upírů.
Yui čumí na lovce jak vyoraná myš, protože v něm poznává svého tatíka. Okamžitě se postaví před Koua a snaží se ho bránit vlastním tělem. Prosí ho, že Kou je hodný upír, a že ho miluje a tak. Seiji Komori se jen ušklíbne, že láska mezi upírem a člověkem je jedna velká hloupost, a když ona smýšlí takhle, tak to znamená, že už sama dávno není člověkem... a chystá se zastřelit i ji! Kou prosí, aby nechal jít aspoň Yui, když jeho cíl byl on, Yui prosí, aby nechal Seiji žít Koua, a Seiji jen kváká, že upíry poslouchat nebude, a že on se rozhodne, co udělá!
No prostě hodně vypjatá situace! Seiji se už už chystá vystřelit, když tu...
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
DiversosSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.