Drama CD k DiaLovers mě neskutečně smolí. Důvod je prostý:
JE JICH ASI TŘI PRDELE.
Prostě fakt, FAKT strašně hodně. Přesně ani nemám přehled, co už vyšlo, alespoň takhle z hlavy nevím. Čím mě tedy smolí?
Tím, že jsem tak trochu archivátor-sběratel, a cítím se prostě divně, když moje kolekce není úplná. A nejhorší je, že ani nevím, kolik mi toho přesně chybí, protože v nich mám děsný bordel.
Tak sledujte:
A to je asi tak polovina toho, co vyšlo!
Musím to sakra roztřídit aspoň na hudbu a dramata, a ideálně nějak chronologicky, protože takhle to je na nic. Něco v tom najít...
NICMÉNĚ!
Víte, jaké je největší kouzlo DL drama CD? Jsou všechny natočené na tzv. Dummy Head mikrofon, který vypadá nějak... TAKHLE!
Tenhle krám vypadá jako hlava proto, že má po svém povrchu na různých místech různé... ďury (?), kterými jde zvuk nějak dovnitř a pochopitelně se nějak rozléhá skrz materiál.
Má to simulovat opravdovou hlavu: taky to zní jinak, když někdo stojí před vámi a mluví, když vám mluví třeba do vlasů v zátylku (ohoho) a nebo když vám šeptá do ucha.
No, a jak se to tak hezky nahraje, tak to pak odpovídajícím způsobem jde do sluchátek (nebo do beden, záleží, na čem posloucháte). A věřte, efekt je dokonalý.
Pro představu...
1) ujistěte se, že jste ideálně sami
2) nasaďte si sluchátka
3) pusťte si video dole, stačí vidět tak první minutu
4) ???
A ještě bych dodala 5) jděte si vyměnit kalhotky.
Tohle jsem přesně poslala kámošovi s tím, aby si to pustil na sluchátka. Kámoš je gay a ačkoliv občas koukne na nějaké anime, k DL jsem ho bohužel nedonutila, protože to je otome žánr, že jo. Se asi bál, že nebude schopen se do Yui vcítit nebo co, tss.
No, co to budu natahovat. Hošan mě poslechl, pustil si to, a pak mi vynadal, že se mu postavil XD
Když se uklidnil, tak mi řekl, že by si nikdy nemyslel, že to bude mít až takový efekt.
Jo, kámo, MÁ.
Mimochodem, vidět dabéry, jak to nahrávají, musí být taky pěkná sranda; o tom se třeba zmíním někdy příště, co k dabování DL pánové řekli XD Taky bych mohla udělat krátký popis jednotlivých sérií Drama CD, které pod značkou DL vyšly. (Versus série, Bloody Bouquet, Chaos Lineage... etc.)
A tady bonusový obrázek:
(To je prosím Sakurai Takahiro, který dabuje Rukiho XD)
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
LosoweSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.