Zdravím, jen něco krátkého a bezbolestného, abyste viděli, že jsem úplně nechcípla.
- Kdy bude další kapitol Deníku, to netuším. Jsem totiž ve stavu, že se mi chce šíleně psát něco, kde jsou akorát dvě postavy, rozhodně ne situace u večeře, kde je postavami narváno. Ne, že bych neměla nápady, ale jsem prostě líná. Doufám, že to přejde brzy :C
-Tento víkend bych už FAKT chtěla dorazit Shina. Po něm se vrhnu na Ayata a pak... to si ještě musím rozmyslet. Jinak... další hru, tentokrát Lunatic Parade, mám na poště kdesi v Ostravě. K mému značnému překvapení to prošlo celnicí bez povšimnutí, což je dost zázrak, protože to stálo cca 100 euro a v ten samý den mi celnice zachytila jiný balíček v hodnotě pouhých 25 euro. (Celní limit je 22 euro, pokud to je pod, neplatíte nic navíc z DPH.) Takže na jednu stranu fakt super, ale na druhou se ozývá moje paranoia a mám strach, jestli ten balík třeba nebude prázdný XD Že to na celnici projeli rentgenem, zjistili, že v tom nic není, a rozhodli se to neclít, protože "hm, už jí to někdo ukradl, zas takoví čuráci nebude..." Tak mi držte palce, v pondělí pro to jdu.
-Toto se DL netýká, ale mám mega radost, tak to sem napíšu tak jako tak: začala mi nová řada mé absolutní srdcovky, anime Yowamushi Pedal! Říkám si, jestli k tomu taky něco nenapsat, ale v ČR to má fanoušků fakt minimálně :C Je to sportovní anime a je asi tak padesátkrát lepší než Free!, dle mého skromného názoru. Výhoda oproti DL je ta, že to má..... už asi 70 dílů. Jestli to je v češtině, to ale netuším :C Ale koukejte, tu máte oficiální AMVéčko :D Ach!
... Omlouvám se za děsivý thumbnail, jestli se vám ukázala děsivá držka. (To je mimochodem můj oblíbenec :D )
-Protože už bylo dost reklamy na něco, co sem nepatří, vrátím se k DL: Idea Factory, firma vydávající ve spolupráci s Rejetem DL sérii, vydala nový trailer k DL - Grand Edition, která vyjde koncem března na PS4. Můžete se pokochat zde:
Tak.... No, a to je asi prozatím všechno :D *jde se koukat na cyklisty*
ČTEŠ
DL - Novinky, články, názory... - 1. část
LosoweSlouží jako můj zápisník, kam si budu poznamenávat kraviny a myšlenkové pochody vesměs se týkající Diabolik Lovers, protože občas se z těch věcí potřebuji vypsat. Také zde můžete najít různé novinky ze světa Dialovers.