,,Auu!"

109 5 0
                                    

Pohled Draca:
Lena je už zase na ošetřovně. Pomalu se vydávám za ní. Je už po večeře ale já i tak za ní jdu. Je mi jedno když potkám někoho z profesorů. Co se nestane! Já potkám Snapa! ,,Pane Malfoy! Proč se procházíte po škole v tak pozdních hodinách?" zeptal se mě a já nasucho polkl. ,,Jdu za Lenou." řekl jsem pevným hlasem, ale uvnitř sebe jsem se ho bál. ,,Pojďte se mnou." řekl Snape. Následoval jsem ho až na ošetřovnu. Tam ležela Lena vypadala jako bez života. Její vlasy byly opět bílé jako sníh. Sice jí to takhle moc slušelo, ale věděl jsem, že není v pořádku. ,,Ach Leno." začal jsem ,,Miluju tě." šeptl jsem a dál jí pusu na čelo. Snape vypadal, jako by viděl ducha. Měl moc vykulené oči a kdyby Lena nespala asi by jsme se mu začali oba smát. ,,Děje se něco pane profesore?" zeptal jsem se ze slušnosti. ,,Vy spolu chodíte?" zeptal se s až moc velkým zájmem. ,,Ano. Už od posledního famfrpálové zápasu. Zmiozel proti Havraspáru." řekl jsem. ,,Tak to je dobře už jsem se bál, že spolu cho- počkat cože vy spolu chodíte?!" řekl velmi udiveně. ,,Ano pane profesore. Proč se ptáte?" zeptal jsem se. ,,Řeknu vám to, ale nesmíte to nikomu říct." začal když jsem kývl,že to nikomu neřeknu tak  se nadechl, vydechl a dopověděl ,,Je to moje dcera." Cože!? Snape má dceru!? To snad není možný, že tak ošklivý učitel má tak hezkou dceru!? ,,Taky se divím, že mám tak krásnou dceru, ale že bych byl ošklivý to bych neřekl." řekl. Sakra proč používá nitrozpyt. ,,Ano vaše teorie je správná a odpovědi se vám nedostane." řekl. ,,Hej!" řekl jsem naštvaně. ,,Nechám vás tu osamotě." oznámil mi a rychlým krokem odešel. Díval jsem se na spící Lenu a říkal si, že je roztomilá, když spí. Brzo jsem usnul hlavou na její posteli a držel jsem jí za ruku.

Pohled Harryho:
Jdeme s Ronem a Hermionou na ošetřovnu za Lenou. Koho tam neuvidíme. ,,Malfoy!" zakřičel jsem a Malfoy se s leknutím vzbudil. Jakmile uviděl, že jsem ho vzbudil já zakřičel taky. ,,Pottere! Co chceš! Nevíš, že na ošetřovně má být klid!?" ,,Chceš mě provokovat?" zeptal jsem se ho výhružně. ,,A co mi jako uděláš?" odpověděl mi. ,,Třeba ti ublížím a vadit mi to nebude!" vykřikl jsem znovu. ,,To by jsi neudělal." odfrkl jsi. ,,Že ne?" řekl jsem a vytáhl hůlku. Udělal totéž. ,,Experiarmus!" vykřikl jsem opět ale můj útok odrazil. ,,Mdloby na tebe!" Vykřikl tentokrát on. Mrštně jsem se vyhnul ale kouzlo trefilo Rona. ,,Experiarmus!" vykřikli jsme oba najednou. Obě hůlky vyletěly do vzduchu a dopadly daleko od nás. Okamžitě jsem se na něj vrhl. Začali jsme se prát. ,,Přestaňte!" vykřikl někdo, ale já ani Malfoy jsme nevnímali a dál se prali. 

Pohled Leny:
Probudila jsem se díky velkému rámusu. Koukla se co se děje. Uviděla jsem Rona jak leží na zemi a nad ním Hermionu, jak se ho snaží probudit. Pak jsem uviděla Draca a Harryho. Oba se prali. ,,Přestaňte!" vykřikla jsem ale ani jeden nepřestal. Vstala jsem ale byla jsem oslabená a proto spadla k zemi. Vstala jsem z podlahy a šla směrem k nim. ,,Přestaňte!" vykřikla jsem znovu. Opět nepřestali. Sice s námahou, ale došla jsem až k nim. A snažila se Harryho od Draca odtáhnout. Neměla jsem dost síly a tak zůstali pořád stejně. Harry najednou uhnul a já schytala pěstí do nosu. Jakmile jsem zaskučela oba přestali. ,,Leno já...omlouvám se." řekl Draco se sklopenou tváří. ,,Co se tu děje!" vykřikl někdo od dveří. Byl to táta. Nikdo však neodpověděl a podíval se na Rona v bezvědomí u které byla Hermiona a pak na nás. Musela jsem dostat velkou ránu, jelikož mi z nosu tekla krev proudem. Opět jsem zaskučela. To už byl táta u mě a já se snažila nebrečet. ,,Malfoy! Potter! Co se stalo!" vykřikl a Draco i Harry se na sebe vražedně podívali. ,,Já jsem byl u Leny a v tu ránu jsem uslyšel Pottera jak na mne křičí. Pak jsme se vyprovokovali a začali se prát. Pak se Lena probudila a křičela na nás ať přestaneme. My ale  neposlouchali a prali se dal. A pak Potter uhnul mé pěsti a trefila Lenu do nosu." řekl Draco a opět sklopil oči do země. Nos dal o sobě opět vědět a já zase zakňourala. ,,Vydrž Leno bude to dobrý." řekl mi táta. Pak mi jedním kouzlem spravil nos, ale pořád trochu bolel. ,,Díky tati." špitla jsem. ,,Tati?!" vyjekl Harry. A jéje. ,,Ano je to můj táta." řekla jsem pevně a koukala na Harryho udivený obličej. Začala jsem se smát. A nemohla přestat, protože jsem se ocitla v útoku lehtání od všech přítomných.

Ahoj tak je tu další kapitola. Doufám že se vám líbila. Lenka

SOUROZENCI POTTEROVI Kde žijí příběhy. Začni objevovat