,,Snapeová! Radím ti dobře. Uteč!"

92 6 1
                                    

Pohled Leny:
Po mistrovství světa ve famfrpále uběhlo už několik týdnů. Samozřejmě jsem už fit. To bych ani nebyla já abych po dvou dnech hrála na babu s ostatními. No prostě já. Mě asi nikdy nikdo nepochopí. Dnes měli přijet studenti z Kruvalu a Krásnohůlek. Moc se těším má se konat turnaj tří kouzelníků. Jakmile přicházeli žáci Kruvalu, tak se půlka z nich koukala směrem na mě. Trochu jsem se červenala. Jakmile nám dal Brumbál pokyn k jídlu přisedl si vedle mě nějaký kluk z Kruvalu. ,,Ahoj jsem Regulus Diar. Kdo jsi ty?" zeptal se. ,,Já jsem Lena. Těší mě. Jenže tady na hradu jsem známá víc jako Potterová alias Snapeová." řekla jsem. ,,Jo mně říkají diář. První důvod je že je tomu podobný mé příjmení. Druhý důvod je ten, že oproti ostatním se alespoň trochu učím." řekl a zasmál se přitom. ,,Hele už musím. Ráda jsem tě poznala Regulusi." řekla jsem s úsměvem. Poté jsem se rozešla k Fredovi, který na Reguluse házel vražedné pohledy. ,,Kdo to je?! A co si o sobě jako myslí?!" vykřikl. ,,Ale Frede nepukni nám žárlivostí ano?" řekla jsem s úsměvem. Samozřejmě, že to slyšelo dost lidí a všichni se začali smát. ,,Snapová! Radím ti dobře. Uteč!" řekl a já se okamžitě rozběhla z Velké síně. Je asi logické, že mně dohonil. Tak taky aby ne je o skoro dvě hlavy vyšší. Pak mě políbil a já s ním spolupracovala. ,,Už je mi odpuštěno?" zeptala jsem se a udělala smutná očka. ,,Na tebe se přeci nemůžu zlobit." řekl a znovu mě políbil. ,,Ale není to náhodou měňavka a zrzek?" ozvalo se za námi. ,,Jdi se bodnout Sedley!" řekli jsme oba najednou. Museli jsme se zasmát. Sedley nakonec zmizel a my tam zůstali s přiblblými úsměvy na tvářích. ,,Miluju tě Leno Lilly Potterová Snapeová. Víš to?" zeptal se mě. ,,Vím že to vím? Vím." řekla jsem a zachumlala se do jeho pevného a ochranářského obětí.

O týden později:
Pohled Harryho:
Dnes se vybírají kouzelníci do poháru tří kouzelníků a všichni posloucháme kdo bude bojovat za jednotlivé školy. Už se vybrali soutěžící z Kruvalu a Krásnohůlek. Teď se očekává kdo bude reprezentovat Bradavice. ,,A Bradavickým šampiónem je Ceddrik Diggory!" vykřikl Brumbál. Jenže pak se stalo něco, co nikdo nečekal ohnivý pohár vyplivl další čtyři papírky. ,,Harry, John, Rusty a Lena Potterovi." řekl Brumbál pro sebe ale I tak jsem ho slyšel. ,,Harry, John, Rusty a Lena Potterovi!" řekl podruhé a více nahlas. Všichni jsme ztuhli. Vždyť to není možné! Nikdo z nás to tam nemohl vhodit. Všichni čtyři jsme se zvedli a šli tam, kam zašli i ostatní. ,,Vhodili jste svá jména do pohárů? " řekl Brumbál výhružně. ,,Ne pane." řekli jsme sborově. ,,Požádali jste o to někoho?" zeptal se znovu. ,,Ne pane." zaznělo opět sborově. ,,Oni lšou! " vykřikla ředitelka Krásnohůlek. ,,Řekněte mi jaký čtvrťák by použil takto silné matoucí kouzlo?" zastal se nás Moody. ,,Obávám se, že Potterovi nemají jinou možnost. Budou muset závodit." řekl Barty Skrk starší.

SOUROZENCI POTTEROVI Kde žijí příběhy. Začni objevovat