,,Yes! Základní sestava!"

77 5 0
                                    

Pohled Leny:
,,Havraspár!" vykřikl moudrý klobouk. Začala jsem hlasitě tleskat. Regulus si sedl vedle mě a dal mi pusu do vlasů. Skoro všechny holky mě propalovaly pohledem. Smůla. Regulus je můj. ,,Já tu růžovou ropuchu na OPČM nechci." zakňourala jsem. Regulus se jen usmál. ,,Já taky ne. Ale co máme dělat." řekl. Teď jsem se prozměnu usmála já. Po chvíli se před náma objevilo jídlo. Nandala jsem si zeleninový salát a grilované kuřecí maso. Musím říct, že to bylo výborné. Reg jedl jako by mu šlo o život. Celou tu dobu jsem se mu smála. On si toho nijak nevšímal a spokojeně si papkal dál.

Druhý den jsem se probudila s úsměvem na tváři. Bylo celkem brzo a tak jsem se nebála, že něco nestihnu. Jako první jsem se šla vysprchovat a umýt vlasy. Ty jsem si následně kouzlem usušila. Převlékla jsem se do bradavického hábitu a upravila si vlasy. Na snídani skoro nikdo nebyl a tak jsem se v klidu nasnídala. První hodina byly Lektvary. Alespoň že tak. Nesnesla bych, kdyby jsme měli hned první hodinu tu růžovou babku. Na Lektvarech jsem se posadila jako vždy do první lavice. Ke mně si později sedl Regulus. ,,Ahoj." pozdravila jsem ho. ,,Ahoj princezno." řekl a usmál se u toho. Pak začala hodina. Bylo to o tom, jak se máme chovat a tak. Druhou hodinu jsme měli Přeměňování. Tam jsme taky nic moc nedělali. Třetí hodina bylo Jasnovědectví. Tam to bylo taky v pohodě. Ale čtvrtou hodinu bylo OPČM. Na tu růžovou ropuchu se vůbec netěším. Hodina byla taková divná. Říkala nám co dělat a nedělat. Za celý rok nebudeme moct používat svoje hůlky. Hrozný. Po hodině jsem se začala bavit s Regulusem. ,,Regulusi? Půjdeš zkusit se dostat do Havraspárského famfrpálového týmu?" zeptala jsem se ho se zájmem. ,,Jasně. Chci zkusit střelce. Co ty? Půjdeš na chytačku?" zeptal se. ,,Jasně, že jo." řekla jsem s úsměvem. Po obědě jsme se vydali do našich pokojů, aby jsme se převlékli do sportovního. Vzala jsem si koště a společně s Regem jsme vyběhli na hřiště. ,,Ahoj Ryane. Jdeme na ten trénink. Teda spíš na výběrko." řekla jsem. ,,Ahoj Leno. Rád tě vidím. Jestli se přihlásíš zase na chytače, tak máš to místo jistý. Není na škole lepšího chytače jak ty. Leda tak tvůj brácha. To je jedno. A kdo jsi ty?" mlel pátý přes devátý Ryan. ,,Jsem Regulus Diar. Těší mě." řekl Reg. ,,Ryan Zoro. Taky mě těší." řekl Ryan na oplátku. ,,O co se ucházíš?" zeptal se zase Ryan. ,,Chtěl bych být střelec." řekl Reg. Ryan jen kývl a šel i s námi na hřiště. Nakonec to jak pro mě tak pro Reguluse dopadlo velmi dobře. Oba jsme se dostali do základní sestavy. Já myslím že super. Dnešek byl celkem únavný. Díky bohu, že je zítra sobota.

Díky, díky a ještě jednou díky. Nejen že je tato fanfikce #816 v kategorii fanfikce, ale přesáhla už 1K přečtení. Moc si toho vážím a doufám, že se vám budou všechny kapitoly co napíšu líbit. Lenka

SOUROZENCI POTTEROVI Kde žijí příběhy. Začni objevovat