,,Jsi překrásná." ,,Ty taky nejsi k zahození."

86 6 0
                                    

Pohled Johna:
Jsem zvědavý,  jak na to bude reagovat. ,,Teď ti zavážu oči, tak se nelekni." řekl jsem jí. Poslušně se nechala dovést až do komnaty nejvyšší potřeby. Tam už čekali bráškové a my jí mohly předat dárek. Rozvázal jsem jí šátek a společné s bratry jsem vykřikl: ,,Překvapení!". Okamžitě si prohlížela náš dárek. ,,To je...nádhera. Děkuju moc!" vypískla nadšeně.

Den plesu
Pohled Leny:
Připravuji se na ples. Jsem nervózní. Naštěstí jsem od brášků dostala nádherné bílé šaty.

K tomu jsem si vzala bílé balerínky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

K tomu jsem si vzala bílé balerínky. Miluju balerínky. Poté jsem si udělala lehké líčení. Dala jsem si řasenku, linky a bílé stíny na oči. Celou tvář jsem lehce zapudrovala, a pak jsem si navlnila vlasy. Po důkladném upravení jsem mohla vyrazit. Holky už tam byli, a tak jsem šla sama potichu Bradavickými chodbami do velké síně. Jakmile jsem scházela schody, ucítila jsem na sobě hodně pohledů. Většinou kluků. Koutkem oka jsem zahlédla i Freda. Nevšímala jsem si ho. Jen jsem sešla schody a přijmula Regulusovo rámě. ,,Jsi překrásná." řekl mi. Na to se mi nahrnula červeň do tváří. ,,Ty taky nejsi k zahození." řekla jsem. Moc mu to slušelo. Pod bílou košilí se vyjímalo jeho vypracované břicho. Smoking byl černý stejně jako kalhoty a boty. Černá kravata vypadala kouzelně. Jeho vlasy, které obvykle trčí do všech světových stran byly pečlivě sčesané. Opravdu mu to moc slušelo. ,,Potterová! Šampioni tančí první tanec, tak se připravte." řekl mi ředitel Havraspáru. Jen jsem se usmála a pokývla hlavou na souhlas. S Regulusem jsme protančili skoro celý večer. Ke konci jsme šli na menší balkónek. ,,Něco pro tebe mám Leno." řekl. ,,Něco velmi výjimečného a jemného jako jsi ty sama." dokončil jeho proslov tajemně. Ze  smokingu vytáhl krabičku. V té krabičce se nacházel nádherný náhrdelník ve tvaru srdce.

 V té krabičce se nacházel nádherný náhrdelník ve tvaru srdce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Regulusi! Ten je nádherný!" vypískla jsem. ,,Zapneš mi ho prosím?" zeptala jsem se prosebně. Jakmile mi zapnul náhrdelník, tak jsem se k němu otočila. Má tak kouzelné oči. Pomyslela jsem si. Pak se ke mně začal přibližovat. Nakonec se naše rty spojily v jedny. Byl to sladký polibek. Jeden z nejhezčích dárků na Vánoce.

SOUROZENCI POTTEROVI Kde žijí příběhy. Začni objevovat