Pohled Leny:
,,Ahoj!" vykřikla jsem na kluky a všechny je postupně obejmula. ,,Ahojky Leno." usmál se na mě Viktor. ,,Ráda vás vidím a moc vám děkuju za dárek k narozeninám." řekla jsem. ,,Není vůbec za co. Chtěli by jsme ti někoho představit." řekl Steve a poodstoupil. ,,Dobrý den jmenuji se Jimmy Tragles a jsem trenér bulharského famfrpálového týmu." představil v celku mladý muž. Vypadal sympaticky. ,,Dobrý den pane Traglesi jsem Lena Lilly Potterová-Snapeová." představila jsem se i já. ,,Tady Lena je nejlepší chytačka v Bradavicích. Ani její bratr na ní nemá." řekl Sebastian. ,,Ale. Zaš tak dobrá nejsem." řekla jsem. ,,Mluví z ní skromnost. Porazila totiž i mě." řekl Viktor. Jen jsem sklopila pohled a nervózně jsem se usmála. ,,Rád bych vás viděl hrát slečno Potterová-Snapeová." řekl Tragles. ,,Dobře." řekla jsem. ,,Accio kulový blesk." řekla jsem. Během pár vteřin bylo u mě koště. Díky bohu, že jsem na sobě měla legíny a tričko jinak bych asi moc obratná nebyla. ,,Můžeme vyrazit." řekla jsem na to jsme všichni šli na famfrpálové hřiště. ,,Dobře mám zde zlatonku, takže když všechny tyhle porazíte, tak vám dám nabídku." řekl. Jen jsem kývla. On vypustil zlatonku a my jsme vyletěli za ní. Hned od začátku jsem byla druhá. Celkem pozitivní. Během pár minut jsem ale byla už před Viktorem a natahovala ruku po zlatonce. Nakonec jsem jí chytila a sletěla dolů. ,,Jsem velmi překvapen slečno. Nechtěla by jste do našeho týmu?" zeptal se. ,,Po studiu bych určitě šla, takže přijímám vaší nabídku pane Traglesi." řekla jsem velmi nadšeně. ,,Pro tebe Jimmy." řekl. Já se usmála. ,,Nezajdem na máslový ležák?" zeptala jsem se. Všichni přikývli. Po celý zbytek dne jsem si s nimi povídala. Těsně před večeří jsem se s nimi rozloučila a šla na pokoj převléknout se zpět do uniformy. Pak jsem se sebrala a šla do velké síně se najíst.
ČTEŠ
SOUROZENCI POTTEROVI
FanfictionHarry Potter, Rusty Potter, John Potter a Lena Potter jsou sourozenci co se ovšem stane až se dostanou na školu čar a kouzel v Bradavicích? #854 v kategorii fanfikce❤ děkuju❤ #816 v kategorii fanfikce❤ děkuju❤ #643 v kategorii fanfikce❤ děkuju❤ #562...