ZLÉ SNY

177 7 2
                                    

Pohled Draca:
,,Draco? Zabij ji." zašeptá mi někdo ucha. ,,Ne..." odpovím. ,,Jak chceš. Crucio!" padnu k zemi a svírám se v křečích. Pak ta bolest přestane. ,,Imperio. " řekl ten hlas. ,,A teď ji zabij."přikázal mi hlas. Nechci ji zabít ale moje tělo mě neposlouchá. ,,Avada Kedavra!"a já vidím rozmazaně. Aniž bych si to uvědomil brečím. A ona leží na zemi.
,,Ááaaaa" křicím a vzbudím se. Jsem celý spocený a brečím. Kouknu se na budík a jsou dvě hodiny ráno. ,,Dneska už jen tak neusnu."řekl jsem si sám pro sebe.

Pohled Johna:
Vidím jak někdo leží v temné místnosti. Nevím kdo to je jen má blond vlasy. Jen tak tam leží a okolo ke všude krev. Najednou někdo vstoupí do místnosti. Mezi nimi je i Lucius Malfoy. Uslyšel jsem slizký hlas ,,Nesmí umřít když umře ztratíme obrovskou moc. Je to velmi výjimečná čarodějka. Stačí když jí někdo ukáže správnou cestu. Že Draco?"řekl Voldemort. ,,Ano pane. Lena je opavdu velmi výjimečná a pokud nebude chtít stačí cruciatus. "řekne Draco. V tu chvíli se Lena probudí. ,,Draco? Kde to jsem?"řekla a její hlas se jí zlomil, když uviděla Voldemorta. ,,Chtěl bych se tě zeptat jestli se ke mně přidáš."řekl s úšklebkem Voldemort. ,,Nikdy!"zařval Lena. ,,Jak chceš. Crucio!"vykřikl Voldemort. Lena se sví jela v křečích a křičela ale ani jedna slza jí neukápla. ,,Ááaaaa" křičím. Podívám se na hodiny. Čtyři hodiny. Tak to už asi neusnu.

Pohled Harryho:
Jdeme na hodinu lektvarů se Zmiozelem. Jakmile přijdu do učebny vidím jak Lena bojuje s nějakou zmiozelskou holkou. Lena používá kouzla která neubližují. Ta holka najednou použije cruciatus. ,,Crucio!" zakřičí. Leně se podlomí kolena a skácí se k zemi. Leží v křečích na zemi. Vytáhnu hůlku a řeknu ,,Expelliarsmus!" Dívka má ale stoupence a ti jsou rychlejší než já. Moje hůlka vyletí do cizí ruky. Lena se stále v křečích válí po zemi a už asi čtyřikrát se ozvalo hlasité ,,Křup!" Lena už to nevydržela a začala řvát bolestí. Najednou přišel profesor Snape. ,,Slečno Perrorová okamžitě přestaňte!" zakřičel Snape. Ta holka toho nechala, ale Lena dále ležela v klubíčko na zemi. Snape jí vzal do náruče. Lena sykla bolestí. ,,Slečno Potterová musíte to chvíli vydržet." Řekl Snape. ,,Pokusím se." Odpověděla Lena a znovu sykla bolestí. Pak upadla do mdlob.
Okamžitě se probudím celý spocený. Kouknu se na budík. A zjistím, že je pět hodin. To už neusnu.

Takže ahoj. Co myslíte stanou se opravdu sny kluků a nebo ne? Doufám že se vám tahle kapitola líbila. Omluvte prosím pravopisné chyby. Lenka

SOUROZENCI POTTEROVI Kde žijí příběhy. Začni objevovat