Divné chování

159 7 0
                                    

Pohled Leny:
Je ráno a já se pomalu chystám na snídani. Jakmile vejdu do velké síně usměju se na bratry a Draca. Bráchové mi úsměv oplatili ale Draco jakoby mě ani neznal. ,,Co mu zase přelítlo přes nos." řekla jsem si pro sebe. Přišla jsem k Havraspárskému stolu a začala si povídat s Viki a Lenkou. Neunikly mi však pohledy profesora Snapa. Ještě k tomu máme první hodinu s ním. Nic proti jemu ale Lektvary nejsou mojí silnou stránkou. Jakmile jsme dojedly vydali jsme se na hodinu. Usadila jsem se do první lavice co nejblíže k profesorovi. Jakmile se otevřeli dveře vešel do nich Snape. ,,Vítám vás na dnešní hodině. Dnes budeme vytvářet lektvar s názvem živá smrt. Určitě ji všichni znáte tak si otevřete učebnici na straně 35 a udělejte mi ten lektvar."  řekl svým ledovým hlasem. Živá smrt je jedním z mála lektvarů které mám v malíčku. Jakmile měli všichni hotovo, tak Snape vyzkoušel všechny lektvary. ,,Výborně slečno Potterová udělala jste perfektní lektvar. Uděluji Havraspáru 5 bodů." zavrčel. Vím, že mě nemá rád. Přeci jen jsem Potterová. A uděluje body jen své koleji a nikdy žádné jiné. ,,Potterová! Ve dvě před mým kabinetem." zavrčel. ,,Dobře pane profesore." řekla jsem mu. Jakmile vyjdu z učebny tak mě někdo svými pažemi obejme kolem pasu a tím mě zastaví. Vím moc dobře kdo to je. ,,Ahoj Draco." řeknu s velikým úsměvem. ,,Ahoj." řekl mi na oplátku a dal mi pusu na tvář. ,,Hele nevíš co je Snapovi? Dal Havraspáru 5 bodů a pak si mě zve do kabinetu." řeknu. ,,Netuším. Celý den mi přijde, že se chová nějak divně." odpoví mi. ,,To nevadí. Jdeme na Obranu?" usmějem se a vyjdeme.
Ve dvě u Snapova kabinetu (pořád pohled Leny):
,,Co jste mi potřeboval pane profesore?" zeptám se. ,,Jen jsem si s vámi slečno Potterová chtěl promluvit o vašich skvělých schopnostech v mých hodinách." řekl a stále si udržoval ledovou masku. ,,Děkuji pane profesore." odvětila jsem. ,,Mnohem radši bych vám udělovat body, kdyby jste byla v mé koleji." řekl mi škodolibě. ,,Ano Zmiozel není špatná kolej jen by jste mě tam asi nechtěl z důvodu, že jsem Potterová. A navíc se podle Moudrého klobouku hodím více do Havraspáru." řekla jsem. ,,Když jsem chodil do Zmijozelu já, tak by jsi tam měla chodit taky." zamumlal si pro sebe ale i přes to jsem ho slyšela. ,,Cože?! To není možný?!" vykřekla jsem. Snape zalapal po dechu ani nevím proč ale jakmile jsem se podívala do zrcadla bylo mi to jasné. Mé vlasy teď byly modré a konečky červené. ,,Já jsem metamorformág?!" vyjela jsem s překvapením. ,,Ano. Tvá matka taky byla." řekl mi. ,,Ani nevíš jak jsi jí podobná. Teda až na ty vlasy a oči." řekl a už se usmíval. ,,Počkat tak kdo je teda můj otec?!" řekla jsem se slzami v očích. Teď byly moje vlasy zbarvené do oceánově modré. Profesor mě obejmul a já začala plakát ještě víc. Byla jsem zoufalá. ,,To já." zašeptal mi do vlasů. ,,To není možné. Co mám s vámi společného?" zeptala jsem se a koukla jsem se do jeho průzračně modrých očí, které momentálně slzely. ,,Oči." řekl. Takže on ke můj táta? ,,Tati?" řekla jsem pořád se slzami v očích. Na to jen přikývl a znova obejmul a já mu objetí opětovala. Mé vlasy už nebyly modré a nabrali mojí přírodní barvu. Usmála se a rozloučila jsem se s tátou.

Pohled Johna:
Celý den se Lena chová divně a profesor Snape taky. Něco mi tu nehraje i na Draca Lena nereaguje. Celkem se o ní bojím. Není to u ní normální. Půjdu za Dracem ať jsi s ní promluví. ,,Hej Draco! Máš chvilku čas?" zeptal jsem se. ,,Jo jasně." řekl ,,Tak co se děje?" zeptal se mě po odchodu z Velké síně. ,,Jde o Lenu. Celkem se o ní bojím. Promluvíš s ní? Mě by stejně neposlouchala." odpověděl jsem mu. ,,Jasně." řekl a poté odešel. Tak doufám, že bude v pohodě.

SOUROZENCI POTTEROVI Kde žijí příběhy. Začni objevovat