A nevem Jenny. 16 éves gimnazista. Világos barna hajam van kék szemmel. Várj, megpróbálom lerajzolni magam. Nem igazán tudok jól rajzolni, de így sikerült:
Nem azt mondom, hogy ez életem legjobb rajza, de hasonlít rám. A legjobb barátom Johnny. Egyszerűbb lerajzolni, mint elmondani, hogy néz ki:
barna haja van, barna szemmel ezt még azért hozzáteszem. Van egy bátyám és egy húgom. Éljük a minden napokat és nem igazán történik velem semmi. De most többet nem tudok mondani. Holnap töri tz-t írok, úgyhogy mentem tanulni. - és becsuktam a naplóm. Igen naplót vezetek, nem kell röhögni. Leültem törit tanulni és elkezdett pityegni a telefonom. Johnny írt rám.
- Szia mit csinálsz? :D
- Törit tanulok neked is azt kéne :/
- Minek? Én már tudom
- De jó neked. Én viszont nem: c
- U n a t k o z o m!!!!!!!!!!!!!!!
- Oké! Én meg t a n u l o k!!!!!!!!
- Néha olyan unalmas vagy: D
- Kösz én is szeretlek.
- xD
- Tudod mit? Most lehalkítom a telefonomat és elmegyek törit tanulni. Szia!
- Nem, nem teszed ezt. Jenny JENNY most azonnal gyere vissza! Ha nem írsz vissza át megyek hozzátok! JENNY! UNATKOZOM!!!!!!
- Óh boy. Nyugi! Van, 10 perced h kisírd a lelked. Na mi van?
- ._.
-?
- Unatkozom!!!!!!!!!
- Sajnállak.
- D:
- Olvas könyvet. Vagy rajzolj, tudom is én.
- De nem akarok. Eh..
- Tölts le valami játékot a telefonodra. Játssz rajta.
- Tudod mit elmegyek aludni.
- 8-kor?
- Nincs más ötletem te meg Uncsi vagy.
-._. Csá ._.
- Szia :D
Lehetetlen alak, de a legjobb barátom. Na, jó akkor tanuljunk. Körülbelül átolvastam az egész anyagot majd bealudtam. Este 11 körül felébredtem. Kicammogtam a fürdőbe fogat mosni és zuhanyozni. Hallottam egy ajtónyikorgást gondolván tuti csak a bátyám az. Kijöttem a fürdőből és a szobám felé fordultam. Valaki megfogta a vállamat mire reflexből hátrafordultam és gyomron vágtam. Az ember összeesett mire megláttam, hogy Johnny az.
- Mit keresel itt!
YOU ARE READING
Ki az az én?
FantasyMindenkinek van egy saját története. És tudom, hogy sok mindent kihagynánk belőle. A cikis részeket, vagy a fájdalmas emlékeket. De nem lehet. Mert akkor az már nem a saját életünk lenne. Az én sztorim elég bonyolult. A történetemet "16" évesen a...