Johnny arcáról a vigyor eltűnt és megint az ablak felé vette az irányt és kiugrott rajta. Samanta és én pedig utána rohantunk. A második utcánál Samanta elkapta és várta, hogy odaérjek. Nem tudom, hogy futnak olyan gyorsak ha jól láttam lehagytak két motorost. Oda értem hozzájuk lihegve és csak ennyi jött ki a számon:
- Várjatok... egy.... picit... le kell ülnöm.- ezzel le is ültem a kerítés mellé.
- Szóval miért is futottál előlünk?
- Nem tudom. Megszokásból?
- Akkor válaszolnál Jenny kérdésére?
- Ja! Persze. Ikrek vagyunk. Akkor eszünk valamit?
- Vá.. várjunk. Húh! Ti, hogy.. hogy hogy nem lihegtek?
- Ez csak egy rövid táv volt. Te is kibírod csak most még nem hiszed el, hogy te nem vagy ember így az agyad automatikusan azt eteti be neked, hogy fáradt vagy. Ilyen egyszerű.
- Wow. De egyszerű Johnny, tényleg. Végül is csak azt hittem 16 évig, hogy ember vagyok és egyszer csak azt mondják, hogy nem vagyok az és, hogy még egy ikertestvérem is van ez tényleg ilyen egyszerű.
- Igazából még csak 1 éve vagyunk emberek.
- Komolyan nem mondtad el neki 1 évig, hogy a testvéred? Nem is foglalkoztatok a küldetéssel?
- Miféle küldetéssel?
- A legfőbb ok, hogy több minden hova el tudunk menni ha meghalunk az az, hogy egy ereklyét keresünk és ez a tárgy bárhol lehet az univerzum bármelyik pontjában.
- Mégis minek nekünk ez az ereklye?- kérdeztem Johnnytól.
- Egy régmúlt hiba kijavításáért.
- Mi volt az a hiba?
- Azt csak a főtanácsos tudja és a rangosabb vezetők. Nekünk nem árulják el.- És eleresztette Samanta Johnnyt.
- Értem.
Ekkor egy durranást hallottam a hátam mögül és a fejemhez kaptam. Velem és Samantával nem történt semmi, de Johnny összeesett.
- Johnny, ne!-kiáltottam és mellé futottam.
- Nyugi... nem halok meg még. Majd mond el mi történt eddig. Kérlek.
- Jenny. Még valamit elmondok. Ha ő meghal és átkerül másik világba te is mész vele. Úgy éltek tovább, hogy két életet kitöröltök és nekik az emlékeit kapjátok meg és az életét. Te emlékezni fogsz mindenre, de Johnny elfelejti mi történt vele eddig és, hogy ki ő valójában. Én nem tudom hova kerültök, de megkereslek titeket. Sok sikert.
Ekkor minden elsötétült.
YOU ARE READING
Ki az az én?
FantasyMindenkinek van egy saját története. És tudom, hogy sok mindent kihagynánk belőle. A cikis részeket, vagy a fájdalmas emlékeket. De nem lehet. Mert akkor az már nem a saját életünk lenne. Az én sztorim elég bonyolult. A történetemet "16" évesen a...