6 Az igazi Johnny

22 2 0
                                    


Johnny megtorpant, majd felhúzta a szemöldökét és értetlen tekintettel így válaszolt:

- Ezt, hogy érted?

- Pár perc alatt meggyógyult a törött lábad, üldöznek, nem mehettünk kórházba és szerintem a sofőrünk véleményének a változása is a te műved volt. Ki, vagy mi vagy te?

- Menjünk kajálni és közben elmondom. - Hát nem épp egy megnyugtató válasz. Csak egy szimpla ember vagyok vagy nem tudom ilyesmi választ várnék erre majd elmondom. Megérkeztünk az étterembe ahol Johnny rendelt spagettit én meg krumplit hallal.

- Szóval elmondod ki vagy?

- Hát... Hol is kezdjem. A Preporod bolygóról származom és...

- Vá.. vá..  várj. Mi?

- Ha.. utálom ezt csinálni.

- Mit?

- Mindig elmondani ezt az elejétől.

- Több ember is tud rólad?

- Nem.. na mind egy. Szóval, járkálok a bolygók között persze nem én döntöm el, hogy éppen hova megyek.

- Hanem ki?

- Hát igazából ez olyan véletlen szerű. Ha meghalok újjászületek egy másik bolygón úgymond.

- Szóval halhatatlan vagy?

- Nem éppen, de ha megbocsátasz nem mondanám el, hogyan tudsz megölni oké?

- Oké.

- Mit mondhatnék még. Ja igen! Gyorsan regenerálódok mint ahogy ezt te is láttad, kicsit idősebb vagyok mint 16, de csak 200 évvel.

- Mi? Akkor te igazából egy vén trotty vagy! - nevettem fel közben.

- Az én népemnél 216 évesnek lenni még csak fiatal felnőttet jelent. 

- Igazából hogy néz ki a te fajtád?

- Hát hasonlóak vagyunk mint az emberek pár különbséggel. Ha ezt az órát levenném akkor visszaalakulnék igazi alakomba de nem hinném, hogy észre vennék a különbséget az emberek. Csak pár változás mint például a szemem színe piros, narancs és sárga színű, két agyam van meg macska szerű lábaim.

- Wow! Értem. És kik azok az öltönyös fickók akik üldöznek?

- Nos nagy valószínűséggel őket az én drágalátos  f...- és ekkor egy nő stílusosan berúgta az étterem ajtaját. Belépett az ajtón mire mindenki rászegezte a tekintetét majd visszafordultak enni. Johnny hirtelen felpattant és elkezdett futni az ablak felé. A nő pedig utána. Ez meg ki? 

Ki az az én?Where stories live. Discover now