A nő elkapta Johnnyt és megpofozta, majd megcsókolta. Ekkor nagyot néztem és elgondolkodtam az életemről, hogy csak nekem nincs barátom. A lánynak lila haja volt ami az egyik oldalon végig be volt fonva. Kék szeme volt és egy fekete bőr kabátban volt farmer nadrággal. Így a gondolataimba merülve egyszer csak megérintette a vállamat Johnny mire megrezzentem és felnéztem rájuk, mert hát én ültem ők meg álltak.
- Jenny, ő itt a feleségem Samanta.
- Hello. - ekkor le esett az állam.
- Tessék? Mikor és hol történt ez?
- Preporodon, 5 éve. A legjobb év volt. - Nézett Samanta Johnnyra.
- Olyan ismerős vagy egyébként.
- Ott voltál az esküvőn. - mondta Samanta.
- Tessék?
- Tudjátok mit? Én most elmegyek a mosdóba.
- Ki ne ugorj az ablakon már megint! Nem akarlak megint 1 évig keresni.
- Oké. - ezzel Johnny elment a mosdóba én meg ottmaradtam a feleségével.
- Tehát mi van?
- Johnny nem is mondta még el?
- Micsodát?
- Szerintem ezt Johnnynak kéne ezt elmondania.
- Te is mondhatod. Akár rá is vezethetnél ha nem akarod konkrétan elmondani.
- Na jó. Akkor ki neked Johnny?
- A haverom.
- Azon belül?
- Ennyi. Csak a haverom.
- Nem gondolkodtál el azon soha, hogy miért olyan egybecsengő a nevetek?
- Nem. Csak szimplán ilyen neveket adtak a szüleink.
- Jenny és Johnny. Kiknek szokott ilyen egybecsengő neveket adni a szülők?
- A gyerekeiknek?
- Igen, de azon belül? Miért szoktak ilyen egybecsengő neveket adni a szülők?
- Nem tudom? Talán az ikreknek?
- Igen! Tehát Johnny ki neked?
- A haverom.
- Nem! Ő az iker testvéred!
- Tessék? - erre vissza jött Johnny mosolyogva és ezt mondta:
- Na, miről dumáltatok?
- Ikrek vagyunk?
YOU ARE READING
Ki az az én?
FantasyMindenkinek van egy saját története. És tudom, hogy sok mindent kihagynánk belőle. A cikis részeket, vagy a fájdalmas emlékeket. De nem lehet. Mert akkor az már nem a saját életünk lenne. Az én sztorim elég bonyolult. A történetemet "16" évesen a...