22 Egy régi ismerős

19 2 2
                                    

Johnny szemszöge

-Nem hiszem el, hogy már megint Jenny miatt kell kockára tennem az életemet. Miért nekem kell megmentenem ezt a lányt. Na jó. Merre keressem azt a tükröt? Talán meg kéne kérdezzek valakit. Utálok kommunikálni. Bár ez látszik is, hiszen magamba beszélek. Na! Maradjunk a témánál. Szóval. Ki tudhatná, hogy hol van ez a tükör. Van egy ismerősöm, aki tudhatja, de nem fog nekem örülni. több mint 4 éve nem beszéltem vele. Biztosan ellenszenves lesz velem szemben egy ideig. Na nyissuk meg a portált. 

A portálon átlépve az emberi alakomat felvéve  egy kocsmába kerültem. Kicsit rumlis volt, de kibírható. A pultnál ült akit kerestem. Leültem mellé és ránéztem. Régen láttam már. Mennyiszer gondoltam, hogy eljövök hozzá, de nem tudtam a szemébe nézni. Neki sajnos én tettem tönkre az életét. Miért kellett elvegyem szegény lányt. Miközben én elmerültem a gondolataimban ő felnézett és egy hatalmasat beleütött a karomba.

- Ááááá! - kiáltottam fel.

- Megérdemelted. Nagyon hiányoztál Johnny. - Ekkor megölelt.

- Ne erősen légyszíves. Fáj a karom, ha nem mondtam volna.

- Hol voltál? Mindenhol kerestelek!

- Volt egy pár megoldatlan ügyem.

- Hol van Jenny?

- Ez az egyik ok, amiért megkerestelek. Galost fogva tartja.

- Ki?

- Egy őrült lény, maradjunk ennyiben. A váltságdíj egy tükör.

- Akkor menj és vegyél egyet.

- Ez nem ilyen egyszerű. Tudod melyik az Élet tükre ugye?

- Féltem, hogy erről lesz szó. 

- Tudod hol van? 

- Van egy sejtésem, hogy hol van. Viszont ketten nem fogjuk tudni megszerezni. Több ember kell. Kiket ismersz?

- Tudod, elég sok mindenkit megismertem és a legtöbb univerzumban köröznek.

- Mit tettél?

- Maradjunk annyiban, hogy javítgattam a világot. De, egyébként vannak még  dimenziók ahol még nem köröznek és ott még barátaim is akadnak.

- Várjunk. Hogyan tudsz dimenziókba átugrani? 

- Ismered a Deabru bolygót?

- Igen. Érdekes lakói vannak, és a környezet eléggé... őm.. vörös.

- A lényeg, hogy ott voltunk és tisztító lettem, aminek az a képessége, hogy portálokat nyithat meg.

- A tisztítók nem csak a gonoszok száműzetésére használhatják a portálokat?

- Nem hinném. De nem is ez a lényeg. Szóval. Kik kellenek még, hogy megszerezzük a tükröt?

- Johnny. Tisztítók azon a bolygón csak több ezer évente születnek. Ha te is megszegted a törvényüket mond, hogy legalább egy másik még létezik ott aki figyeli a többieket. 

- Létezett. De Galost megölte.

- Tudod mekkora káosz lehet most abban az univerzumban? Mekkora fennforgás lehet most csak miattad? 

- Mert?

- Folyton vannak újabb és újabb gyilkosok abban a világban. Ha nincs ott egy tisztító, akkor az a világ összeomlik.

- Mit tegyek? Meg kell mentenem előbb Jennyt. Ő nekem előbb van mint azok az őrült Deabruiak.

- El hiszem. De, akkor is. Ha nem térsz vissza oda mi hamarabb, egy egész világ szétesik, veszélyeztetve ezzel a többit is.

Ki az az én?Where stories live. Discover now