31 Kavarodás

7 1 0
                                    

- És ezt még is hogy gondolod? - kérdezte Cole.

- Van ez a kulcs a nyakamban. Állítólag meg tudok nyitni vele kapukat. - fogtam meg a kulcsot.

- Aha. És még is hogyan csinálsz portált? - Lépett be az ajtón Jess.

- Állítólag így kinyújtom a kezemet és elfordítom a kulcsot és...- ekkor megjelent egy kapu. Fényes volt és kékes színű. Lassan át akartam volna lépni mikor valaki belökött rajta. Egy padlóra estem és valaki pedig rám esett. 

- Jess! Miért csináltad ezt? - kérdeztem.

- Tudni akarom, hogy a bátyámat ismered-e, vagy valaki mást. - ekkor kinyílt az ajtó én pedig elbújtam egy doboz mögé és behúztam Jesst is mellém. Erre valaki megszólalt a sötétben

  - Nocsak, nocsak. Tényleg egyedül jöttél. Azt hittem minimum Jenny jönni fog veled. - ismerős hangja volt, de valahogy nem jutott eszembe ki lehet az. 

- Lehet, hogy arról a Jennyről beszél akiről álmodtál?

- Maradj csöndben! - válaszoltam Jessnek.

  - Megkértem, hogy maradjanak kint.  - válaszolt az aki belépett az ajtón. Beszélgettek még egy ideig majd egyszer csak az egyik neki rontott a másiknak. 

-Ki vagy te? - kérdezte a látogató.

- Azt hittem ennél okosabb voltam. Johnny én te vagyok. Ne bízz Galostban!   - és elhalkult minden. Én csak magam elé néztem és nem értettem semmit. Akkor most ez a két alak egy és ugyan az volt? Tehát akkor most én is ők vagyok? Mi?

- Johnny! Gyere! A fickó kiment. Kövessük! - mondta Jess, és odafutott az ajtóhoz. Mellérohantam, és ezt mondtam:

- Szerintem nem kéne követni őt.

- Na gyere!- erre kinyitotta az ajtót.

- Jess ne! - kiáltottam vissza. De már késő volt. Kinyitotta az ajtót és meglátott 4 embert. Jess lefagyott majd én is oda mentem hozzá.

- Jess, mi van? - kérdeztem tőle.

- Ott... ott van.

- Ki?

- A bátyám! - és elkezdett könnyezni.

Ki az az én?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt