Johnny szemszögéből
Lehet, hogy csapda, lehet, hogy nem. Az biztos, hogy senki nem jöhet most velem. Inkább vissza se nézek csak benyitok az ajtón. Amint beléptem a hideg megcsapott. A lámpák le voltak oltva és csak az ablakon jött át egy kis fény. Már is rossz előérzetem van.
- Nocsak, nocsak. Tényleg egyedül jöttél.- hallottam a hangot valahonnan.- Azt hittem minimum Jenny jönni fog veled.
- Megkértem, hogy maradjanak kint.
- Ennyire megbízol egy névtelen alakba akit még el is kell fogj, mert törvényt szegett?
- Nem bízok benned, de erősebb vagyok nálad így meg tudom védeni magam.
- Honnan tudhatnád, hogy erősebb vagy?
- Tisztítónak születtem, és ezért én vagyok az erősebb.
- Honnan tudod, hogy én nem vagyok az?
- Onnan, hogy csak én és Domestos vagyunk tisztítók.
- Mégis tudok átjárót készíteni.
- Ezért kell elkapjalak.
- Jaj, dehogy is! Annyi mindent nem tudsz még. Azt se tudod, hogy amit egész végig kerestél az most ott van az orrod előtt.
- De tudom, hogy itt vagy.
- Nem én! Hanem az ereklye amit Jenny elvesztett.
- Az engem miért izgatna, hogy Jenny mit vesztett el?
- Mert addig nem térhettek vissza a szülőbolygótokra.
- De ott voltunk eddig.
- Nem. A te lakhelyed a Preporod bolygó. Ó, hát persze. Jenny még nem mondta ezt el. Ja és ő igazából a testvéred. Méghozzá az ikerpárod.
- Mi? Nem ez nem igaz! Ki vagy te?
- Milyen érdekes, hogy nem ismersz meg. Úgy ismerjük egymást mint saját magunkat. Nem ismerős ez a hang? Lehet, hogy pár év már eltelt, de nem változtam szerintem annyit.
- Nem értem. Ki vagy te? Válaszolj!- ekkor leszakított egy kulcsot a nyakából. Egy olyat mint ami nekem is van. Megnyitott egy átjárót. Odarohantam hozzá és neki löktem a falnak.
-Ki vagy te?
- Azt hittem ennél okosabb voltam. Johnny én te vagyok.- erre átlökött az átjárón. De még egy mondatott hallottam tőle:
- Ne bízz Galostban!
YOU ARE READING
Ki az az én?
FantasyMindenkinek van egy saját története. És tudom, hogy sok mindent kihagynánk belőle. A cikis részeket, vagy a fájdalmas emlékeket. De nem lehet. Mert akkor az már nem a saját életünk lenne. Az én sztorim elég bonyolult. A történetemet "16" évesen a...