4 Törés

26 2 1
                                    


A szemetes zsákokra esett Johnny én meg a lábára.

- ÁHHHHHHH!- kiáltott fel.

- Te jó ég! Mit csináltál?

- ELŐSZÖR SZÁLLJ LE A LÁBAMRÓL!- üvöltötte és gyorsan le is szálltam róla.

- Te jó ég! Már is hívom a mentőket.

- Ne! Csak... Menjünk hozzátok.... Ott jó lesz...

- Eltört a lábad! Neked orvos kell!

- Figyelj! Ha most a kórházba viszel megtalálnak és nem lesz jó vége. Csak.. menjünk hozzátok át.

-Járni se tudsz! Hogy akarsz eljutni hozzánk?

- Csak induljunk már, mielőtt utánunk jönnek.- Felállt, olyan nyögve nyelősen és elindultunk az utca felé. Éppen arra járt egy autós akit megállítottunk.

- Elnézést hölgyem, de eltudna vinni minket? A barátom sajnos nem tud járni és sürgősen haza kell vigyem.

- Te jó ég! Nem a kórházba kéne vigyük őt?

- Nem! Kérem, csak... Menjünk oda ahova a lány mondja.

- Szerintem a kor... Rendben szálljatok be.- Ránéztem Jhonnyra, hogy szerinte mitől változott meg a nő gondolata, de csak annyit láttam rajta, hogy a lábát nézi. Beszálltunk a kocsiba és elmondtam hol lakok. Oda értünk megköszöntük a segítséget és bekísértem a házunkba.

- Amúgy, miért az én házamba jöttünk és miért nem a tiétekbe?

- A mi házunkban már biztosan ott vannak az öltönyös fickók. A ti házatokat még nem nézik át egy darabig. Itt biztonságban vagyunk. De most ha megbocsátasz lefekszek a kanapéra.

- Persze. Hozok jeget.

- Nem, nem kell.

- Miért is nem? Eltört a lábad! Minimum az, hogy hűteni kell, ha már gipszet nem tehetek rá!

- Nem kell higgy  nekem. Csak 1 óra és jobban leszek.

- Dehogy leszel jobban! Ez nem csak egy kis hasfájás, ELTÖRT A LÁBAD!

- Figyelj! Megleszek, oké? Csak.. Ne menj vissza a suliba.

- Oké? De miért is ne?

- Csak ne menj. Szükségem van rád!

- Rendben akkor maradok.

- Köszönöm.

- Elmegyek a mosdóba, mindjárt jövök.

- Oké.- Ki mentem mire egy ajtó nyikorgást és a bátyám hangját hallottam. Gyorsan bementem a szobámba mire eszembe jutott, hogy Johnny a nappaliban van ami az előszoba után van egyből. Te jó ég!

Ki az az én?Where stories live. Discover now