Johnny szemszöge
Lassan magamhoz tértem. A fű puha volt a levegő pedig meleg és fülledt. Nyugodt világnak tűnt. Egy erdő közepén feküdtem és körülöttem a fák lombjai a felhőkhöz hasonlóan pamacs szerűek voltak. Felültem nagy nehezen. Úgy éreztem mind ha a csípőm megzúzódott volna az eséstől, így gyorsan el is terültem inkább. Gondolkodni kezdtem a történteken. Nem lehet Jenny a testvérem hiszen akkor ismertem meg amikor Domestos elöl futottam és elbotlottam a saját lábamba. Ő segített fel. Szóval ezt a tényt ki is zárom. Így az a feltevés is hamis, hogy máshonnan való vagyok. Vannak kis kori emlékeim ahogy Tamival a kis szárnyas kutyámmal játszom. És hát Galost sem gonosz, hisz már több mint 28 éve ismerem. Csak egy kicsit őrült, de nem gonosz. Az az alak meg nem lehetek én, mert minek térnék vissza magamhoz, és hogyan? Egy ideig még ezen rágódtam majd arra lettem figyelmes, hogy már nem fáj a csípőm így felálltam. Domestos mondta, hogy mivel tisztító vagyok ezért gyorsabban gyógyulok. Bár az igen érdekes volt mikor véletlenül eltörtem a karját gyakorlat közben, több hétig rajta volt a gipsz. Na mind egy. Felálltam és nézelődni kezdtem. Csak fák voltak körülöttem semmi más. Elindultam, hátha találok mást is a fákon kívül. Egy patakhoz értem, és belenéztem. Egy másik lényt láttam benne ami elég fura volt, mert ott a tükörképemnek kellett volna lennie. Az ember fajhoz volt hasonló csak a szeme és a lába különbözött ettől a fajtól. Éhes lettem így felmásztam egy fára. Különböző színű és formájúak voltak rajta a gyümölcsök, így választhattam milyet szakítsak le. Egy vörös négyszögletűért nyúltam, de mintha a fa nem akarta volna odaadni egyre messzebb volt a gyümölcs a kezemtől és egy kör alakú kék pedig egyre közelebb így azt vettem le. Beleharaptam és nagyon megfájdult a fejem. Lemásztam a fáról és hirtelen minden emlék fel tört bennem. Nem értettem kik voltak a képen eleinte, de a végére szörnyen megterhelőek voltak számomra az emlékek. Felkiáltottam a fájdalomtól, majd össze estem és minden elsötétült.
YOU ARE READING
Ki az az én?
FantasyMindenkinek van egy saját története. És tudom, hogy sok mindent kihagynánk belőle. A cikis részeket, vagy a fájdalmas emlékeket. De nem lehet. Mert akkor az már nem a saját életünk lenne. Az én sztorim elég bonyolult. A történetemet "16" évesen a...