19 Meg kell akadályoznod!

13 2 3
                                    

Vissza futottam. Mire oda értem a jövőbeli Johnny már nem volt ott. Rá néztem az igazi Johnnyra és ledermedtem. Nála volt a pisztoly amit a földön elterülő Galostra szegezve tartott. A golyó Galost mellkasába fúródva láttam, bár vér folt nem igazán volt  körülötte. Johnny teljesen megőrült.
- Johnny, mit tettél? - kérdeztem remegő hangon.
- Csak azt ami helyes. Kijavítom a hibákat. Galost egy beteg és őrült lény volt, aki a semmiért akart ölni. Nincs helye ebben az univerzumba.
- De te tisztító vagy - hallottunk egy halk hangot mely Domestostól jött.- neked nem az a dolgod, hogy megöld a rosszakat, csak az, hogy száműzd őket. Nem jogosulsz fel arra, hogy kionts életeket csak azért mert megteheted.
- Ő abból nem tanult volna semmit ha száműzöm, csak a világot rontotta volna tovább. Így legalább eggyel kevesebb őrült és gonosz lény van a világon.- ekkor a nyakában lévő kulcsot levette és egy portált nyitott.- Az összes univerzumban lévő hibát eltörlöm, ha addig élek is.- és beugrott a portálba. Odarohantam Domestoshoz akiben már alig volt élet. Tele volt zúzódással, vérző sebekkel és törött bordákkal. Letérdeltem hozzá, majd így szolt:
- Jenny! Meg kell akadályoznod, hogy több lényt bántson.
- De rám már nem hallgat.
- Ő a testvéred. Mindig veled lesz, és segít neked. Hallgatni fog rád. Fogd a kulcsot ami a nyakamban van és menj utána.
- Te is gyere! Egyedül nem fog menni!
- Sikerülni fog egyedül is. Az én időm most járt le. Sajnálom, de ezt a próbát egyedül kell kiállnod.- ez volt az utolsó mondata. A szeme lecsukódott és már nem tartotta magát. A kulcsot elvettem tőle és a nyakamba tettem.  Megtöröltem a könnyes szememet és felálltam. Tudtam, hogy most erősnek kell lennem. Megnyitottam egy átjárót és belevetettem magam az ismeretlenbe.

Ki az az én?Место, где живут истории. Откройте их для себя