(Pustite: Vertigo - Jason Derulo ft. Jordin Sparks)
Cijelu noć nije mogla sklopiti oka. Nije mogla osjetiti olakšanje nakon duge noći. Stalno ju je pratio on, njegove riječi, njegova sjena, on sam. Zadao joj je takvu nesigurnost, opet je postala ona stara, ona bojažljiva malena djevojčica koja nije znala što napraviti. Nije mogla vjerovati da ju je netko takav mogao tjerati biti tako nemočnom. Noć je probdila mislići o njemu, njegovim riječima, ali i Terrinim koje govore samu opasnost o čovjeku koji joj je prije tri dana gotovo spasio život. Možda se ovo čini pretjeranim, spasio joj je život, ali znala je kakvi se svi incidenti mogu dogoditi tamo. Opet su joj se bezbroj pitanja vrtilo po glavi, Zašto je ''odabrao'' mene? Zašto želi izaći sa mnom van? Zašto bi izlazio s nekim tko nije kao on? S curom koju jedva poznaje. I to nitko drugi nego - vođa Bloodsa.
Nakon razgovora sa Taylorom sinoć van kluba, Kiara se vratila Terri tek kad se malo sabrala. Nije željela objašnjavati Terri išta, a pogotovo Taylora. Bojala ga se. Bojala se njegovih riječi. Nikome ni riječi o ovome, jasno? riječi su brujale Kiari glavom, uzrokovajući da ga se boji još i više. Terri se već bila pomalo zabrinula, ali joj je laknulo kada je vidjela Kiaru. Nije ništa dalje ispitivala nakon Kiarinog, Gužva u toaletu, previše ljudi, prevelik prostor.
Cijelu je noć, iako u nemogućnosti da zaspe, provela u krevetu. Okretala se na sve strane, valjda proučila svaki djelić svoje malene, tada mračne sobice po nekoliko puta pamteći svaki dio sobe. Malo se premišljala o izlasku s Taylorom, ali dobro je znala da se ni pod koju cijenu ne može izvući iz toga. Samo ova noć i gotovo je - mislila je Kiara no nije ni znala što ju čeka.
Ustala se na svoje noge već u sedam. Ovoga puta nije presudilo rano ustajanje, već to što nije mogla ostati više u krevetu i misliti duže o Tayloru i problemu s njim. Htjela ga se riješiti do navečeri jednim kupanjem i šetnjom po centru grada. Kupila si je novu odjeću i nove cipele na petu da bi na kraju utažila žeđ u kavi i pecivom iz obližnje pekarnice.
Noć se lagano bližila, sunce je zalazilo iza visokih nebodera padajući u zaborav u narednih nekoliko sati. Bila je nervozna. Kiara je bila nervozna, što zbog izlaska, što zbog toga gdje će ići.
Bilo bi super da ima pištolj, mislila je u sebi, tako bi se mogla obraniti ako bi išta pokušao. Znala je da je Taylor mnogo jači od nje same i da njegova mišična masa nije uzaludna na njemu.
U Kiari se nalazilo toliko osjećaja koji su se skrivali u svakome djelu njenoga tijela. Tako osim što je bila nervozna, ujedno je bila i zastrašena, ali i uzbuđena. Već duže vrijeme nije izlazila s nekim, niti je iskreno htjela. Nakon zadnjeg kojeg je imala, muški joj se rod, blago rečeno - zgadio. Ono što je on učinio je nešto što je prešlo svaku mjeru, a ona to jednostavno nije mogla podnijeti. Da je mogla i srce bi mu dala, a on ju je na neki način izdao.
Potresla je svoju glavu da razbistri misli još jednom. Danas će noć biti duga. Oči mora imati širom otvorene, svaki je Taylorov potez bitan. Pobogu, pa član je jedne od najvećih bandi u cijeloj Americi, normalno je da mora uzeti svaku mjeru opreza.
Nije se htjela previše dotjerati. Sigurno ne idu u nekakav luksuzni restoran pa makar i sasvim obični restoran. Ljudi tamo, a pogotovo iz bande, vjerovala je, ne idu na takva mjesta. Zato se malo dotjerala, ali dovoljno da ne bude pretjerano. Savršeno joj je pristajala majica kojoj rukav pada na jedno rame i njene uske traperice, naizgled tajice i još visoke Nike tenisice činile su ju tako jednostavnom, ali zgodnom djevojkom.
Bilo je već osam no nije čula ni glas niti zvonjavu na vratima. Pokušala se smiriti koliko je god to moguće, nanoseći maskaru po zadnji put i gledajući se u ogledalo. Izgledalo je kao da je sve na mjestu, a Tayloru još ni glasa.
YOU ARE READING
Gangsta Love
ActionDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...