Još jedan novi dan, još mnogo novih izazova. Ovaj je dan bio baš nekako poseban. Možda je to zbog predivnog sunca koji je upržio na sad vrući asfalt i doveo mnogo male djece na igru u park, a možda je to bilo samo zbog toga što je donosilo vedro raspoloženje. Kako god bilo da bilo, Terri sigurno nije bilo svejedno kada je vidjela doista poznatu, ali njoj nepoznatu osobu. Svi su znali za njega, ali nitko nije znao o njemu.
Nakon što je čula nekoliko kucanja na vrata, koračala je prema njima da ih otvori. Nije nikoga očekivala - mama joj je radila za ovo vrijeme, a prijatelja baš i nije puno imala. Svakako se šokirala kada je mogla ugledati čovjeka za kojeg se najmanje nadala da će stajati pred njenim vratima.
''D-da?'' od silnoga šoka, Terri je jedva pričala, sada zamuckivala na riječi koje su bile upućene Tayloru. Znala je za njega, normalno da je znala, ali njih dvoje nikada nisu pričali, a Terri je bila sigurna da ju on nije ni primjetio.
''Theresa, jel' da?'' pitao je, na licu mu se mogao vidjeti kako se mrštio.
''Terri.'' ispravila ga je, sada skupljajući malo hraborsti, ''Uhmm... Što trebaš?''
Čekala je njegov odgovor. Mogla je i sama vidjeti da je pokušao odabrati prave riječi koje će joj uputiti no svejedno je željno iščekivala što je to Taylor baš nju tražio.
''Pa... Budući da pitaš, trebao bih broj tvoje... prijateljice.'' Prijateljice? čudila se ona. Tko bi pobogu znao Taylora i družio se s njim i pri tome bio prijatelj s Terri? Vrtila je kroz glavu silne ljude, ali ni jedna osoba joj baš nije padala na pamet.
''Prijateljice? Mislim da si fulao kuću.'' Taylor se lagano nasmijao, sad lagano pokazajući smiješak na rubu svojih usana. I njemu se sve ovo činilo ludim i nezamislivim, ali tako je to bilo.
''Ne, mislim da sam došao u pravu. Kiara. Ne znam joj prezime.'' gledao joj je točno u oči dok je Terri stajala komplentno zaleđena na mjestu. Nije ni zucnula ni mrdnula. Samo je proširila zjenice na spomen Kiare od strane Taylora i osjećala kao da guta neprožvakanu hranu kroz jednjak. Kiara i Taylor? To je nemoguće, opet je promislila.
''Kiara? B-bijela, Kiara?'' Terri je oduvijek bilo suludo zvati Kiaru bijelom, kao što je bilo i Kiari zvati Terri crnom. Ni jednu ni drugu nije bilo koje si boje kože ili od čega se razlikuješ od drugoga, važno da si dobar iznutra. To je ono najvažnije. Ali sada je morala dobro provjeriti govore li o istoj osobi.
''Da,'' pogledao ju je malo bolje, kao da ju je sjekao pogledom, mršteći se na nju, ''bijela.''
Nije znala što napraviti. Da mu da broj ili da mu se suprostavi? Ali pobogu, on nije bilo tko drugi s ovoga kvarta. On je vođa Bloodsa, jedne od najveće bande u cijeloj Americi!
''Uhmm.. Nisam sigurna da je to... Mislim, bi li ona željela...'' pokušala se izvući Terri no Taylor joj je brzo odvartio.
''Siguran sam da bi vrlo rado htjela.'' taj pogled. Jednostavno taj pogled koji je on pružao njoj je donosio toliko toga, a malo je toga Terri mogla raspoznati. Uvijek je bio tajanstven, malo si šta mogao raspoznati da ga samo gledaš neko vrijeme.
Mogao se čuti dovoljno jako Terrin izdah kako je ušla u kuću po svoj mobitel da nađe Kiarin broj. Nakon što ga je potražila, vratila se na vrata gdje ju je još uvijek čekao Taylor. Nakon izdiktiranog broja, Terri je još nešto progovorila prije nego što je otišao.
''Mislim da bi bilo bolje da ju kasnije nazoveš. Nisam sigurna, ali danas bi trebala raditi.'' Taylor se zanimao za ono što je Terri rekla te se okrenuo opet prema njoj prije odlaska od nje.
''Gdje radi?'' opet je bila neodlučna oko toga hoće li mu reći ili ne, ali fućkaj sad to. Trebala je držati jezik za zubima...
''Čekaj tu, dat ću ti adresu.''
* * *
Sada je već bio na samome ulazu u caffe bar u kojem je Kiara radila. Nije bilo ništa posebno to mjesto. Bio je to drugi kafić u nizu jedne duge ulice na uzbrdici no sve je bilo savršeno posloženo. Taj je kafić vjerovatno bio među najlošijim opremljenim u cijeloj ulici, ali je bio dosta uredan. Najčešće mušterije, tj. osobe koje su često zalazile tamo bile su sve neke starije osobe i poneke mlade koje naiđu. Kiara je uvijek voljela raditi jutarnje smjene, nikad noćne. Jednostavno zbog toga što je ovo Los Angeles i mnogo se toga događa navečer.
Taylor je kročio u nj. Nije bilo mnogo ljudi, samo dvoje njih koji su sjedili na barskim stolicama kod maloga stola i starac u kutu prostorije. Mogao je vidjeti dugu, smeđu kosu zavezanu u rep, frćkavu na dijelu iza gumice i nju okrenutu leđima. Prala je suđe i nije bilo šanse da opazi Taylora.
Tako je on lagano svojim pokretima sjeo na stolicu ispred bara i gledao ju. Gledao je njeno fenomenalno tijelo koje je radišno radilo. Čudio se kako joj samo ove uske traperice stoje na njoj. Nakon što ju je gledao što s požudom što s divljenjem, odlučio je dobiti na pozornosti.
''Hej mala, daj mi pivu jednu.'' Taylor je zvučao tako seljački, ali on je takav jednostavno bio. Točno je pazio na ton, intonaciju, sve. Kiara je zastala na tren s pranjem, ali nije se okretala. Znala je točno tko je to bio. Mogla je taj glas raspoznati bilogdje.
Okrenula se prema njemu, brišući ruke o ručnik i gledajući ga u njegove tamne oči.
''Ty? Otkud ti ovdje?'' čudila se, ali nije mogla skriti smiješak koji joj se pojavio na licu. Nije ni on, tobože. Bio je svakako sretan biti u blizini nje. Pogotovo nakon onog jučer kada se joj se totalno otvorio.
Došao sam te vidjeti bi bilo prerealno no opet nerealno od strane Taylora tako da se takav odgovor od njega nije mogao očekivati. Još.
''Došao sam na piće.'' rekao je, gledajući u njene bistre, smeđe oči koje su ga tako smirivale, ''I vidjeti zgodnu konobaricu.'' nije se mogao suzdržati, a da se ne nasmije na kutu usana što je uzrokovalo da Kiara zagrize svoju donju usnicu. Nije se sramila, baš naprotiv, godile su joj takve riječi no nikada nije to očekivala od njega, a i bila je sramežljivo dijete.
''Pa...'' nastavila je pričati Kiara, ''Morat ćeš pričekati, konobaricu, smjena joj završava tek za pola sata.'' zavodljivo ga je gledala što je činilo da Taylor poludi dok ju tako gleda i sluša. Htio ju je. Htio ju je samo za sebe,
''U redu onda. Pola sata.'' zadnji put su si uputili poglede prije nego što se Kiara opet vratila poslu od prije nekoliko minuta. Znali su još progovoriti pokoju riječ, Tayloru su bili upučeni mnogi pogledi, ali nije mario. Bio je naviknut na to i znao je da čak i ako netko pokuša bilo što, nije se imao čega bojati. Oni su bili koji su se trebali bojati njega.
----------------------------------------------------------------------------------
Here ya go, guyz :) valjda nije prekratko :$ stvarno ne uspijevam barem nešto duže napisati od škole. Sad je već uskoro kraj, još samo 21 dan (barem kod mene) i još imam upise i testove i odgovaranja pa bih molila za malo razumijevanja :) Ja ću pokušati postaviti nastavke što prije, a i ne znam kad sam vas još ostavila da čekate dugo?
I da, htjela bih vam samo reći da Taylor NIJE, ponavljam NIJE skroz crni onako baš tamno skroz. Već ona svijetlija, smečkasta boja, ako me razumijete? xd Ako ne, imate na svakoj prvoj stranici svakog poglavlja tamo di vam s desne strane piše ''Cast'' i imena likova te kako sam ih zamišljala da otprilike izgledaju, znači ne isto. I da, Taylor je mješavina Michaela i Tupaca :3 too much hot, right?
Anyway, komentirajte, voteajte and let's all stand up.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gangsta Love
AksiDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...