Što kada se u tebi pojavi toliko novih osjećaja da ni nemaš vremena sve ih razotkriti i naći način na koji će ih upotrijebiti? Što kada se dogodi nešto gdje moraš odreagirati odmah i sada no ne znaš što ti je činiti jer je sve tako novo? Što kada... Što kada se jednostavno stvori nova osoba, a da mi toga nismo ni svjesni?
Jutarnje zrake sunca prodirale su kroz prozor mračne sobe, probijajući svijetle zavjese te padajući na lice čovjeka smeđih, tamnih očiju. Njegove su trepavice zatreptile nekoliko puta prije nego što su smeđe oči pogledale svijetlost dana. Isprva, kao i svako jutro, činilo mu se kao da ništa ne zna. Gdje se nalazi, tko je on? Sve dok nije prihvatio svoju svijest te promijenio položaj u sjedeći, trljajući svoje oči dok se u potpunosti nije probudio.
Čuo je nekakve zvukove i nije ništa shvaćao što se događa dok nije shvatio da su to poznati glasovi njegovih prijatelja koji stoje ispred vrata te pokušavaju ući u kuću. Taylor bi ih najrađe sve otjerao, nije mu se dalo imati posla u rano jutro no znao je da nema izbora.
Krenuo je hodati prema vratima, otvarajući ih naglo i gledajući u svoje prijatelje gotovo smrtonosnim pogledom. Nisu ni shvatili da je Taylor otvorio vrata niti da je on pred njima, bilo im je očito važnija tema oko koje su se prepirali.
''Koji kurac mi visite pred vratima?'' zarežao je Taylor, gledajući u Raya pa Willa i na kraju i u Jimma. Svi su zaustavili svoju priču i okrenuli pogled prema Tayloru. Ni oni nisu bili baš najviše sretni što su vidjeli Taylora.
''Pozdrav i tebi.'' rekao je Will, ulazeći u kuću kada je prošao pored Taylora, lagano ga gurajući. No Taylor se nije dao omesti niti naljutiti. Znao je kakve je Will naravi. Nakon Willa, Taylor se okrenuo i hodao prema njemu, dok su drugi ulazili za njima.
''Što je s tobom?'' pitao je Taylor glasno Willa kada su obojica ušli u dnevni boravak. Will je bio okrenut leđima prema Tayloru no naglo se okrenuo i hodao prema Tayloru sada. Na njemu se mogao vidjeti ljutit pogled...
''Što je sa mnom?! Što je s tobom, kvragu!'' Will je bio ljut, užasno ljut no Taylor je zadržao svoj stav na svome mjestu. Ostali su ih samo gledali, nisu ništa poduzimali.
''O čemu pričaš? Probudim se i nađem tebe i ostale kako kampirate pred vratima moje kuće i sad se još dereš na mene i onda sa mnom nije nešto u redu?!'' derao se natrag Taylor. Will je hodao uokolo, pokušavao se smiriti, kontrolirati disanje no nije mogao.
''Ne ljuti me više, Ty! Gdje si bio jučer kada su ranili Ashera, huh?! Gdje si dovraga bio?!'' derao se iz svega glasa Will, toliko jako i glasno da su mu se žile vidjele iz vrata.
Taylor nije mogao vjerovati svojim ušima što je upravo čuo. Asher? Upucan?
Asher je bio jedan od njegove ekipe, ne samo one u Bloodsima, ali i ekipe što se tiće zabave i svega. To je bio doslovno čovjek s kojim je rijetko bio blizak, iako je iznimka bio Will. Njega je ipak znao od malih nogu. No Asher? Tko bi mu učinio takvo to?
No ovo je bio Los Angeles. Ovo je bio ghetto.
U Tayloru se počelo nakupljati toliko toga, toliko sada poznatih osjećaja. Sav bijes, ljutnja, ali i grižnja savjesti... Ty je bio glavni i njegova je dužnost bila da štiti svakog od njih. Barem je tako mislio.
''Š-što? Kada? Zašto? Zašto mi niste rekli!'' derao se na sve, ne vjerujući da mu nitko to nije prije rekao nego sada. Zašto nije bio tamo kada se to dogodilo, pitao se?
''Možda zato što se nisi javljao na jebeni mobitel? Ili jednostavno što nisi bio s nama. Kojeg si posla uopće imao za raditi, huh? Što je to bilo toliko važnije od nas, jel Ty? Što?!'' uzvratio mu je Will.
Sjetio se Taylor jučerašnjega dana. Sjetio se Kiarinih usnica te kako su bježali od zaštitara. Sjetio se svega što se dogodilo između njih dvoje i htio se nasmijati tim trenucima no ovo nije bio trenutak za smijeh.
''Imao sam posla, oke?! Kvragu, jel dobro?'' pitao je Taylor, sada smirenijim tonom. Will je samo mahao rukama i glavom, kao da ne može vjerovati što to upravo Taylor govori, njegov najbolji prijatelj.
''Tri metka u prsa, Ty. Tri jebena metka. Mogao je umrijeti!''
''Znam, jebemu! Žao mi je, u redu? Žao mi je što nisam bio tamo s vama i pomogao mu. Žao mi je što se to moralo dogoditi.'' rekao je Taylor, s mnogo tuge u njegovom glasu. Bio je i ljut i tužan no prije ljut na sve oko sebe, ''Tko je to napravio?'' opet se mogao čuti njegov glas no sada već ozbiljan.
''Matt.'' njegovo je ime ispalo iz Willovih usta s mnogo gađenja. Kako i ne bi?
Taylor je dobro znao tko je Matt. Bio je to prokletnik iz Cripsa, bande s kojom Bloodsi imaju krvnu zavadu. Matt nije bio nitko ni ništa tamo niti je išta značio Tayloru i ostalima. Ali mrzili su se međusobno. Taj je čovjek znao biti doista smeće ponekad. Ponekad često.
''Idemo.'' rekao je Taylor, jureći kroz vrata zajedno s ostatkom svoje ekipe. Brzo je ušao u auto, čekajući da mu se i ostali pridruže. Izvadio je svoj crni Fort 12, provjerio je li pun te kada se uvjerio, punim je gasom vozio ravno naprijed.
Nisu trebali puno tražiti i voziti po i oko kvarta. Znali su točno gdje bi se Matt trebao nalaziti jer je tamo zalazio svaki dan. A to je bila jedna velika, prostrana, slijepa ulica gdje je palio crack svaki dan.
Taylor se lagano približavao toj uličici kada je napokon mogao ugledati nesretnikovo lice kako se smije sa dvojicom čovjeka. No ne zadugo, mislio je Taylor.
Lagano je smanjivao brzine dok se nije u potpunosti zaustavio pred Mattom i njegovim prijateljima. Izgledali su iznenađeno i isprva nisu znali tko je vozio niti tko je bio u autu zbog crnih stakla. No kada se prozor spustio i kada su iz stražnjih sjedala provirila Ray i Jimm, njihova su lica govorila tisuću riječi. Prije nego što su mogli išta reći pa makar i pobijeći, u njima su se nalazili teški meci koji su ih usmrtili odmah na mjestu.
Bila je to još jedna slatka osveta u kojoj je opet Taylorova ekipa pobijedila. Odvezli su se iz ulice što su brže mogli dok su oni iz stražnjih sjedala slavili svoju pobjedu.
''Wohaa, jeste li im vidjeli face? Jeste li im vidjeli njihove usrane face? O čovječe, kako su jadni!'' smijao se Ray gdje je potom slijedio Jimm.
''Jebeni, usrani, plavi klošari. Propali abortus.''
Taylor je šutio, isto kao i Will koji se smijao na izbijanja šale sa stražnjih sjedala. No Taylor je sjedio mirno i vozio, bez ikakvog osjećaja i izgleda na njegovome licu. Bio je ozbiljan i nije mario za komentare koji su prštili autom.
Mogao je osjetiti vibraciju u svome džepu i prije nego što je mogao pogledati tko je, već je otvorio poruku.
''Je li se uspavana ljepotica probudila?''
Nije ništa odgovorio na Kiarinu šalu preko poruke niti joj je uputio poziv. Samo je vratio mobitel nazad i svoj pogled na cestu.
''Što kažete na pivu i hamburger?''
------------------------------------------------------------------------------------------
Znam da je nastavak trebao biti objavljen već jučer no nisam stigla. Upravo sam na moru i to već od jučer (ha-ha-people in town) i ostajem do ponedjeljka tako da ćete se morati načekati do idućega. Pokušat ću staviti što prije no ništa ne obećajem.
I svima želim zahvaliti na čitanju ove priče jer je upravo 9. na Action stories! :D
Ne zaboravite komentirati i voteati :)
YOU ARE READING
Gangsta Love
ActionDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...