Trailer priče nalazi se gore.
Sjedinjene Američke Države. Devedeste - od kada je sve i počelo.
Los Angeles. New York. Detroit. Samo jedna od mnogih mjesta gdje je sve krenulo krivim smjerom. Crnačko se stanovništvo pokušalo što više odvojiti od ostalog, ponajviše bjelaca. Ako bi itko ušao u njihov teritorij, a da nije pripadao tamo, u većini slučajeva izgubili bi živote. Obje 'strane' su se zamrzile, iako je crnačko stanovništvo bilo znatno jače. Zapravo, drugi su bili koji su ih se bojali. Policija nije ništa mogla, iako se i dan danas čuju sirene i zvuk helikoptera dok nadziru tzv. hoods (kvartove). Jedan od poznatiji je Bronx u New Yorku.
Kako su životi tamo izgledali?
Pa, više manje, svaki od njih slično. Sve bi bilo odlično dok si bio mali. Igrali biste se s prijateljima u ulici, kasnije krenuli u školu... Neki bi imali sreće ako su ih oboje roditelja uzdržavalo i koliko toliko bilo odgovorno. Neki bi roditelji pak pustili djecu da rade šta hoće, no takvi su završili najgore.
Problem nije bio samo u drugim rasama, već su se i sami ''crnci'' znali svađati. Štoviše, i više nego s drugima. Jeste li znali da svaki 21. crnac umire jer su ga upucali? Jeste li znali da je razlog tomu drugi crnac? Nekoć braća, sada se međusobno ubijaju.
To je ono što je bilo najgore.
Ako bi imao/la starijeg brata, s pravim bi svijetom tamo mogao biti upoznat još i prije. Cigarete, alkohol i droga nisu bili ništa što se tamo moglo sve naći.
Ljudi su počeli osnovati bande (gangs), a ljudi su im se masovno počeli pridruživati.
Jedne od dviju najvećih banda na području Amerike: Bloods i Crips. Međusobno su bili (i još uvijek su) u krvnoj zavadi.
No, važno je da je i sama Amerika (iako se to ne uči u školama ili mi možda nismo toga svjesni) podijeljenja na dva dijela: East i West side (Istočna i Zapadna strana). Primjer nam može biti i sami NBA (poznata košarkaška liga u SAD-u) gdje se svake godine igra između East i West-a.
Kako sve to počne? Od kud tolika ubojstva među braćama? Jedan napravi nešto krivo, ovi ga upucaju, počinje osveta, onda druga osveta i tako cijelo vrijeme u krug... Osim ako netko jednostavno ne popusti i odustane. No takvih je bilo malo.
Svakom od njih, koji su živjeli u takvom kvartu (poznata su i pod nazivom američka ghetta) život bi bio u opasnosti svakoga dana. Provale, krađe, ubojstva, tučnjava... Svakoga se dana mogu čuti pucnjave, a ako bi i prošao kojom ulicom i vidio grupu ljudi, sve bi nekako završilo tučnjavom. Čahura metka kao da je pala na pod i tamo ostala zauvijek. Nije bilo čovjeka koju ju je pokupio i odnio sa sobom ili jednostavno ''uništio''.
No prava su se braća držala skupa, ali opet bi kršili protokole i zakone. Česta bježanja od policije, sitne krađe... Prvo oružje.
Nekako najgore bi prošli oni koji bi ušli u bandu. Kad jednom uđeš, nema izlaza. Mnogi su pokušavali, no znalo bi se kako će završiti. Malo tko se uspio izvući.
Tamo život kao teenager, pa i kao već odrasla osoba nije bilo lako. Moglo se na prste jedne ruke nabrojati koliko je u jednome kvartu ljudi otišlo dalje na fakultete (tamo tzv. college). Većina ih je završilo u bandama ili bi se jednostavno opijali i drogirali po cijele dane. Neki bi svaku večer išli van, no zapravo bi radili sama sranja zbog kojih bi ih policija hvatala. Neki bi ''završili'' kao roditelji, a nisu znali kako se ponašati. Eto, takav je to život bio. Kakva god osoba bio, opet bi se odnosili prema tebi kao prema kakvom smeću.
Da si samo stao pred nekog, zamjerio bi mu se i već bi unutar 24h bio mrtav.
Brothers....
A kakav je život bio unutar bandi? Kakav je bio život običnog crnca u jednoj velikoj bandi poput Bloodsa? A kakav će mu tek biti kada upozna curu druge rase i počne nešto osjećati prema njoj? Hoće li završiti tragično ili će ljubav pobijediti?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROČITAJTE, VAŽNO! Vjerojatno ću vam često ovako na kraju pisati i ostavljati neke napomene ili slično. Dakle, ovo je moja nova priča no ovaj put pišem na hrvatskom. Ovo tu nije poglavlje, već samo uvod, tek toliko da znate otprilike kako to tamo izgleda i da se malo upoznate s tim. Ovo što pišem, nisu gluposti, to je stvarno tako. Ako mi ne vjerujete, ima mnogo poznatih glumaca koji su odrasli u ghettu, ali i filmova rađeni na temelju toga.
Anyway, mogli ste vidjeti da sam znala staviti neke riječi u ovakvom obliku tipa ''ghetto'', ''hoods'' i drugo. To je čisto zato da znate kako se tamo to zove i znat ćete ponekad naći takve 'strane' riječi, ali imat ćete uvijek objašnjenje.
Znat ću staviti na nekim dijelovima da pustite neku pjesmu dok čitate, čisto da vam stvorim još bolji ugođaj. Naravno, ako želite.
Sutra stavljam prvo poglavlje negdje predvečer/navečer.
Za sva pitanja mi se možete javiti u inbox ili ako imate twitter: @OnlyAnnieA je moj account.
Dakle, o kratkom sadržaju priče možete pročitati na stranici, tj. samom početku gdje vam piše 'Start reading' pa onda onaj smeđi okvir, kako da to kažem hahah.
PUNO BI MI ZNAČILI VAŠI KOMENTARI, POGOTOVO AKO VAM SE SVIĐA, STISNITE 'VOTE' .
Iiiii to je to ahahah, prvo poglavlje će biti puno, puno bolje. Upoznat ćete život u hoodu ;) Ly xx )
VOUS LISEZ
Gangsta Love
ActionDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...