Poglavlje 35. - Iznenadna odluka

1.1K 64 8
                                    

''Hajde, idemo!'' vukla ju je svom snagom za ruku prema jednom od kafića u dugoj ulici Los Angelesa.

''Ne, Lexy! Rekla sam ti da neću ići.'' žalila se Kiara. Naime, poslijepodnevne sate provele su šetajući po gradu te istraživajući po dućanima. Ali Lexy nikada nije rekla Kiari za ovakvo nešto.

''Jednom se živi! 'Ajde!'' ovaj put je Kiara popustila te dopustila Lexy da ju odvede gdje god hoće. Kiara prvenstveno nije voljela taj kafić zbog poznatog nereda koji ljudi često naprave kada se napiju.

Zakoračile su u mračnu prostoriju, gotovo mračniju nego od one vani. Nekoliko šarenih svjetla svjetlucalo je na zidovima dajući cijeli spektar boja.

Lexyina je ruka opet pronašla Kiarinu te ju odvela prema stražnjim sjedalima kafića. Što su se više približavale, to je Kiara mogla vidjeti pobliže poznata lica njenih prijatelja.

''Ohoho, gle tko se odlučio pojaviti.'' komentirao je Joe kada je vidio poznatu figuru djevojke sa smeđim očima.

''Već sam mislio da si nas i ti napustila.'' ovoga puta je komentirao Bryan kada je Lexy sjela pored njega. Bilo je očito da želi isprovocirati Kiaru.

''Onda, Kiara... Dečko te izbacio?'' počela se mrštiti na Rachelin uvredljiv komentar koji su svi popratili smijehom. Zašto bi takvo što bilo smiješno?!

''Ne...'' počela je Kiara ozbiljno, ''Nije u gradu.''

''Zašto?'' pitala je Minny. Kiara se premišljala šta će reći, koju pametnu riječ složiti, ali nije htjela lagati. Ne više.

''Posao.'' rekla je brzo i jednostavno, a svi su znali o čemu se radi. Ili su barem pretpostavljali.

''Je li ubio kojeg čovjeka već?'' komentirao je opet Bryan, izazivajući opet smijeh kod ostalih. Kiara ga je gledala smrtnim, ozbiljnim izrazom lica dok se pokušavala smiriti. Jer kad pukne, ne izađe ništa dobro.

''Koji je kurac s tobom, Bry?'' nasrnula je Kiara.

Sada je već imao ozbiljan izraz lica.

''Oho, sada si pokupila i gangsterski riječnik. Lijepo.'' neki su se opet nasmijali no Kiari nije bilo do smijeha. Ne sada i ne na ovakav način.

Odlučila je ne komentirati ništa zasada te pustiti Bryanove komentare da se izgube u oluji i vjetru.

Lexy je pokrenula totalno novu priču, tj. temu u kojoj se činilo da svi uživaju. Nakon desetak minuta što je prošlo u veoma kratkome roku, Kiara se trgla iz svoga položaja zbog osjeta u džepu njezinih traperica. Bio je to njen mobitel koji se oglasio zbog nove poruke.

'' Nazovi Tya. Nije dobro. ''

Kiara se opet namrštila no ovog puta na poruku. Zašto Taylor nije dobro? Što mu se dogodilo?

Pogledala je ime osobe koja joj je poslala poruku, a to je bio Jimm. Uvijek brižan Jimm.

''Uhm... Ispričajte me. Moram na toalet.'' rekla je ostalima te se uputila u toalet. Sva sreća pa nije bilo nikoga unutra.

Pažljivo je listala imena kontakata dok nije došla do onog kojeg je tražila. Stisla je na njegovo ime te je počelo zvoniti. Jednom, dvaput, triput... Sve dok nije Kiara htjela prekinuti no onda se čulo kako se osoba s druge strane javlja, ali ništa ne govori.

''Ty?'' progovorila je Kiara drhtavim glasom. Bojala se šta će čuti. Mislila je samo na ono najgore.

''Halo? Ty? Jesi ovdje?'' opet je Kiara progovorila no ovaj puta s više hrabrosti u glasu.

Gangsta LoveWhere stories live. Discover now